Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

8h 7min unta, kova jalkajumppa eilen. Mietin jo hetken eilen että pitäisikö sitä gymivapaan tänään ja menisi uimaan välillä (ja saunomaan) mutta nääh. Illasta gymille kuulostaa niin paljon paremmalta.

R53 väsymys. Viikko sitten oli helistimet kaulassa ja mittailtiin kuorsauksia ja henkityksiä, mutta ei ole kantaan tullut vielä mainintaa että olisi moista edes tehty saatikka jotain kommenttia siitä.

ei ole kantaan tullut vielä mainintaa
Monessa organisaatiossa voi olla ja onkin viikon-parin varoaika ennenkuin mitään tekstiä siirtyy kantaan. Ehtii tarkistamaan sanellut+kirjoitetut tekstit (teoriassa) ja korjaamaan jos tarvetta (ei kumminkaan ehdi). Jossain paikoissa jos esim torinlaidalla kirjoittaa tekstit itse "valmis moodiin" ne siirtyvät sinne about saman ja tien.

Mä kävin maanantaina ekan kerran sählyä pelaamassa sitten vuoden 2011. Oli muuten myös eka korkean sykkeen 1,5h rykäisy sitten kahden sairastetun koronan. Ja kaiken tämän kyllä huomasi pelikentälläkin. Ehkä mä jatkan vaan kuntosalia ja lenkkeilyä... keuhkot puskee limaa ja hengitys vinkuu vielä näin 2 päivää säbän jälkeenkin. Vai onko täs kaiken yllä mainitun lisäksi tullu viel vanhaksikin!?

Asiasta toiseen, oliko pakkiksella mitään sijoitus/säästö osiota vai onko noi aina vähä sellasia sisäpiirin juttuja et ei hyvistä vinkeistä tule muita vinkata. Itse koitan nyt vähän hajauttaa vähäisiäkin säästöjä niin mielenkiinnolla seurailis järkikeskustelua aiheesta.

Asiasta toiseen, oliko pakkiksella mitään sijoitus/säästö osiota vai onko noi aina vähä sellasia sisäpiirin juttuja et ei hyvistä vinkeistä tule muita vinkata. Itse koitan nyt vähän hajauttaa vähäisiäkin säästöjä niin mielenkiinnolla seurailis järkikeskustelua aiheesta.
Hiljaista on:

No tässä ketjussahan useampi harrastaa tota osakevempulointia, mihin ei itellä riitä aika ja mielenkiinto, mutta minusta kaikista helpoin on, kun sijoittaa säännöllisesti vähän useampaan indeksi- tai säästörahastoon. Rahastot kun vielä kattoo, että olisivat järkeväkuluisia, sijoittavat vähän eri toimialoihin ja olisivat maantieteellisesti edes osittain eri markkinoilla, niin ei kai tuolla pitäs kauhean pahasti mennä vikaan.

On siellä ilmeisesti poolo-versio mustana.
No joooo...Mutku!

Ei oo
1703055592619.webp

Halvalla

Salin suihkut rempassa. Ensimmäisen maailman ongelma.

1) harrastaakko saliturismia jonnekkin missä saa ilmaisen 'tutustumiskäynnin'

2) mennä autolla salikamoissa ja ajaa takaisin hikisenä

Back
Ylös Bottom