Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

cunnon ylläpito
Tai vain näin:

q4E4SRH.png

Toki myös tykkään liikutella painoja ja kuunnella musiikkia kovalla. :)
Eikä haittaisi, jos tarttuisi lihasta tai voimaa mutta tuskin, koska ei oikein mitenkään tavoitteellista tekemistä ja lisäksi liikaa aerobista.
Tykkään myös ulkoilla ja esimerkiksi mäkisessä maastossa muutaman kilsan metsälenkki olisi true punttimimmile vain haitaksi.
Kävelyä, reipasta, n. 5-7 km per päivä ja päälle vielä hieman kevyttä löntystelyä, kelissä kuin kelissä.

Lisäksi mietin, jos käyttäisi jäljellä olevat ePassirahat uimahallin sarjakorttiin.
Ikää kun on jo 40 niin vesijumppaporukassakin varmaan viihtyisin, kunhan kukaan ei vain alkaisi häiritä minua ja jumppaa yrittämällä jutella kovin paljoa.

Day Trayder @vokot :
Oletteko huomanneet, että positionne Nokian Renkuleissa yrittää, tai on hyvin pian tekemässä kultaista ristiä, joten saattaisi pikkuhiljaa pahin mörniminen olla ohitse.TYRES_2023-12-17_10-43-02.webp

emmä ymmärrä noista mitään

Minä ostan täysin tuurilla

ja myyn

Käsittääkseni herr doctor on samassa tilanteessa kuin me useimmat +nelikymppiset: terävin kunto ja tavoitteellinen treenaus on jo takana. Silloin voi treenata juuri niin kuin haluaa, ei siten mikä olisi tehokkainta ja kehittävintä. Itse en esim tee lainkaan pohkeita.

Edit. Tänään joutuu kyllä venyttelemään vaikka se kuuluu inhokkilistalle. Takareidet huutaa hoosiannaa eilisestä hangessa rämpimisestä.
Eikös pohkeet kasva ilman treeniäkin?

Käsittääkseni herr doctor on samassa tilanteessa kuin me useimmat +nelikymppiset: terävin kunto ja tavoitteellinen treenaus on jo takana. Silloin voi treenata juuri niin kuin haluaa, ei siten mikä olisi tehokkainta ja kehittävintä.
Paitti että terävää kuntoa tai kunnon tavoitteellisuutta ole koskaan ollutkaan. Tai se tavoitteellisuus loppui hyvin pian kun huomasi ettei ole lahjoja tähän(kään) hommaan. Joten juNppaaminen on lähinnä sitä että käydään tottumuksesta kun muukaan urheileminen ei kiinnosta mutta ruokahalu on loputon ja michelin ukon geenit.

eihän tuo arvailu hirvittävän hyvin toimi

minulla hyvä vertailukohta: sama kynppi on pistetty pitkään salkkuun nordeaan, se on selvässä johtossa tällähetkellä
hetkellisesti huvittelusalkku on ollut parempi, mutta sitten se alamäki alkoi

eihän tuo arvailu hirvittävän hyvin toimi
Minäkin olen taidoiltani lähinnä joku yläaste ikäinen työharjoittelija. Että ei tässä vielä mitään aivoleikkauksia tehdä. Mutta kun on vankka veivikassa käytettävissä, kova into opiskella ja opportunistinen luonne, niin eiköhän se pikkuhiljaa ala tuottaa tulosta.

@Lonewolf Runnerien hinnat ne vaan nousee.

Olisi hauska tietää onko puhelin soinut kuinka kiivaasti tuollaisella reilun 9k hintapyynnillä.
Eihän se tyhmä ole, joka pyytää, vaan se joka maksaa...

Muistelen nyt, että hyvin paljon samannäköinen mahtoi olla parisen vuotta takaperin tarjolla jollain ehkä n. 12 tonnin pyynnillä.

Rehellistä silti laittaa tämmönen hinta näkyville, eikä mitään huutokauppaa 0€ pohjahinnalla ja piilotetulla hintavarauksella.

Siinä ois kyllä pilkkimiehelle peli. Tuohon 800cc turbo tilalle, niin luulis menevän sulien yli että heilahtaa.
Nii, johan se on pilattu, niin samahan se on muuttaa tekniikkaki. Myyjänä nätti olevan proboost täältäpäin, ne varmaan hoitaa toivomasi koneen valmiina, toimivaksi testattuna ja dynolappujen kans pienestä lisähinnasta.

Back
Ylös Bottom