No tätä mä just mietin että miten saisin yksin otettua sellaisen hyvän kuvan. Jossa näkee hyvin hameen pituuden ymentä pikkuhousut sen alla? #perjantai
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No tätä mä just mietin että miten saisin yksin otettua sellaisen hyvän kuvan. Jossa näkee hyvin hameen pituuden ymentä pikkuhousut sen alla? #perjantai
Tää on ärsyttävää. Mulla on yksi työkaveri just tällainen. Mä teen näin kun oon aina tehnyt.esinmerkki: EsiMies antaa jonkun ohjeen miten pitää jatkossa toimia
ei mene kaikilla NAISilla jakeluun, vaan toimivat kuten ennnenkin
ja tämän esimerkin käytäntöönpano ei vaadi yhtään mitään muta kun että viitsii
mutta kaikki eivät vain viitsi
ja tuota en ymmärrä miksi
niin selvä ohje tullut, että kukaan ei ole niin tyhmä ettei ymmärrä, mutta kun emmä jaksa
Vaihdatteko Te toimintapanne aina naisen pyytäessä?
Jos kake toteuttaa suunnitelman niin täytyy kyllä täältä offtopicin jäsenistä koota jonkunlainen kannustusryhmä sinne paikan päälle.Ja ei mitään turhia karvojen ajelua, mutta takapiiska pitäisi olla, että sen voi takaposessa sexysti heilauttaa selän päältä pois ja sitten perseen näyttö tuomareille. Siinä ne sitten miettis arvostelukriteerejä.![]()
No tätä mä just mietin että miten saisin yksin otettua sellaisen hyvän kuvan. Jossa näkee hyvin hameen pituuden ym![]()
Jos kake toteuttaa suunnitelman niin täytyy kyllä täältä offtopicin jäsenistä koota jonkunlainen kannustusryhmä sinne paikan päälle.
Joo, en minäkään siitä piittaa, että työpaikka on joku lastentarha, jossa kaikki tekee niin kuin huvittaa, mutta tässähän on kaikenlaisia nyansseja tosielämässä, kun on huonoa johtamista, typeriä käytäntöjä (jotka saattaa vielä sataa jostain ulkomailta ihan toisesta kulttuurista), ihmisillä on muutosvastarintaa, saattaa ruveta ahdistaan, jos viedään vapaus tehdä työnsä niin kuin haluaisi tehdä ja niin edelleen.minä teen kuten johtajat määrää/ohjeistaa, sukupuolesta riippumatta
eihän siitä nyt tule vittujakaan jos esimies antaa ohjeen miten tehdään ja alaiset eivtä teekkään niin vaan tekevät miten lystää
tuollanne oja keskellä hallia, ja keskellä lavaa stereokuuntelualueella, hukkatilaa
View: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=717920017027562&set=pb.100064287115714.-2207520000&type=3
No tätä mä just mietin että miten saisin yksin otettua sellaisen hyvän kuvan. Jossa näkee hyvin hameen pituuden ym![]()
tuskin kuitenkaan tuollaista ryysistä silloin
Kuten esim. että, jos klonkswagensukuisessa alijännitteisellä akulla käynnistysyrityksen jälkeen apuvirralla kokeiltaessa vilkkuu ajoneston merkkivalo, asiaan auttaa näemmä ajoneuvon käyttäminen täysin virrattomana maakaapeli irroittaen. #naapuriapuTässä joutuu jo miettimään mikä se viesti nro 30 000 tälle foorumille tulee olemaan. Varmaan jotain yhtä nerokasta kuin muutkin viestit.
piirtää
Apropoo. Tässä on yhdellä tutulla saman konsernin tuotteen kanssa ollut pientä ongelmaa. Tai oikeastaan vähän isompaakin...auto ei ole kuukauteen suostunut käynnistymään. On käynyt ecu tarkistettavana ja mitattu pa-paineet ja vaihdettu antureita ja ei saatana tarttaa.Kuten esim. että, jos klonkswagensukuisessa alijännitteisellä akulla käynnistysyrityksen jälkeen apuvirralla kokeiltaessa vilkkuu ajoneston merkkivalo, asiaan auttaa näemmä ajoneuvon käyttäminen täysin virrattomana maakaapeli irroittaen. #naapuriapu