Ehkä mä innostun tännekin laittamaan. Mutta menee lauantaille koska huomenna on pikkujoulutTämä on äärimmäinen pettymys ja tuntuu vahvasti lupauksen rikkomiselta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä mä innostun tännekin laittamaan. Mutta menee lauantaille koska huomenna on pikkujoulutTämä on äärimmäinen pettymys ja tuntuu vahvasti lupauksen rikkomiselta![]()
Sitä kuvaa on odotettu tänne jotain 8 vuotta.Tämä on äärimmäinen pettymys ja tuntuu vahvasti lupauksen rikkomiselta![]()
Ei taida edes riittää, joku arkeologi voisi kaivaa esiin tiedon milloin heruttelu tennishameella alkoi.Sitä kuvaa on odotettu tänne jotain 8 vuotta.
Ja ei mitään turhia karvojen ajelua, mutta takapiiska pitäisi olla, että sen voi takaposessa sexysti heilauttaa selän päältä pois ja sitten perseen näyttö tuomareille. Siinä ne sitten miettis arvostelukriteerejä.Jaa, pitäsköhän itsekin vaihtaa naiseksi ja biksukisoihin.
Eikös noilla ole työehtosopimukset voimassa? Silloinhan ne on laittomia lakkoja...demarit ne jaksaa
![]()
Teollisuusliiton ja Pron poliittiset lakot iskemässä satoihin työpaikkoihin 14. joulukuuta – katso listat
Ammattiliitot yrittävät vaikuttaa lakoillaan Orpon hallituksen työlainsäädännön muutoksiin.www.is.fi
Mielestäni hyvä leffa. Tulee katseltua silloin tällöin kun tulee töllöstä ja ei muita menoja.The Jackal joka on ihan liian aliarvostettu kela.
Alkaa kyllä huolestuttaa nää jotku maxin jutut.Ei tuu ihan semmoista latinomiesten parran rajausta, kun tekee ite..
Eihän se niska sillon alkais punoittaa auringossa...Mikä pettymys. Odotin että punaniskalla olis ollu kunnon takapiiska.
Tennishame on ollut mulla vuodesta 2011Ei taida edes riittää, joku arkeologi voisi kaivaa esiin tiedon milloin heruttelu tennishameella alkoi.
Onko kaikki heruttelijat siirtyneet Jodeliin #Jumalattaret kanavalle.
Tennishame on ollut mulla vuodesta 2011
12 vuoden kuvausprojekti.
Vaihdatteko Te toimintapanne aina naisen pyytäessä?esinmerkki: EsiMies antaa jonkun ohjeen miten pitää jatkossa toimia
ei mene kaikilla NAISilla jakeluun, vaan toimivat kuten ennnenkin