Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

esinmerkki: EsiMies antaa jonkun ohjeen miten pitää jatkossa toimia

ei mene kaikilla NAISilla jakeluun, vaan toimivat kuten ennnenkin

ja tämän esimerkin käytäntöönpano ei vaadi yhtään mitään muta kun että viitsii

mutta kaikki eivät vain viitsi

ja tuota en ymmärrä miksi

niin selvä ohje tullut, että kukaan ei ole niin tyhmä ettei ymmärrä, mutta kun emmä jaksa
Tää on ärsyttävää. Mulla on yksi työkaveri just tällainen. Mä teen näin kun oon aina tehnyt.

Vaihdatteko Te toimintapanne aina naisen pyytäessä?

minä teen kuten johtajat määrää/ohjeistaa, sukupuolesta riippumatta

eihän siitä nyt tule vittujakaan jos esimies antaa ohjeen miten tehdään ja alaiset eivtä teekkään niin vaan tekevät miten lystää

Ja ei mitään turhia karvojen ajelua, mutta takapiiska pitäisi olla, että sen voi takaposessa sexysti heilauttaa selän päältä pois ja sitten perseen näyttö tuomareille. Siinä ne sitten miettis arvostelukriteerejä. :LOL:
Jos kake toteuttaa suunnitelman niin täytyy kyllä täältä offtopicin jäsenistä koota jonkunlainen kannustusryhmä sinne paikan päälle.

No tätä mä just mietin että miten saisin yksin otettua sellaisen hyvän kuvan. Jossa näkee hyvin hameen pituuden ym 🤭

no onhan nykypänä kaikissa taskupuhelimissakin ajastus

tai vielä helponpi niksiPirkka

kuvaat videota ja valitset sitten siitä videosta ne näyttävimmät kuvat

Jos kake toteuttaa suunnitelman niin täytyy kyllä täältä offtopicin jäsenistä koota jonkunlainen kannustusryhmä sinne paikan päälle.

en ole tulossa

Minä: äärinmäisen epäsosiaalinen

minä teen kuten johtajat määrää/ohjeistaa, sukupuolesta riippumatta

eihän siitä nyt tule vittujakaan jos esimies antaa ohjeen miten tehdään ja alaiset eivtä teekkään niin vaan tekevät miten lystää
Joo, en minäkään siitä piittaa, että työpaikka on joku lastentarha, jossa kaikki tekee niin kuin huvittaa, mutta tässähän on kaikenlaisia nyansseja tosielämässä, kun on huonoa johtamista, typeriä käytäntöjä (jotka saattaa vielä sataa jostain ulkomailta ihan toisesta kulttuurista), ihmisillä on muutosvastarintaa, saattaa ruveta ahdistaan, jos viedään vapaus tehdä työnsä niin kuin haluaisi tehdä ja niin edelleen.

esimerkkini saattaa liittyä lusmuiluun ja esimerkiksi sen seurantaan(epäiltäessä) onko tunnit tullu täyteen

eihän tuosta voi vetää Miesaivoilla minkäänlaisia muunlaisia johtopäätöksiä kun että nämä jotka etelleen luistaa ohjeistuksista eivät välttämättä aivan säntillisesti ole paikan:päällä niitä tunteja joista hänelle palkka maksetaan ja yrittävät näin peitellä sitä

he oletetaavasti olevat joille tämä ei aiheuta mitään ongelmaa

kuten allekirjoittanut

Yours

Tässä joutuu jo miettimään mikä se viesti nro 30 000 tälle foorumille tulee olemaan. Varmaan jotain yhtä nerokasta kuin muutkin viestit.

tänäänon etesä hieno ilta, paitsi: on ikärajaton tapahtuma ja silloin salin järjestely on aivan puosta

hirvittävä määrä parassta kuuntelualuetta on estynyt

ei millään mittarilla hyvä asia, viimeksikin k18 osasto oli niin turvoksissa imisistä, että piti mennä selvien imisten osastolle seuraamaan tapahtumia

tuskin kuitenkaan tuollaista ryysistä silloin

riippuu GAYkoista

taistelupedossa ankin on ryyysistä
filtissä: on
avatarkin kaiken järjen mukaan pitäisi olla täynnä
toivottavasti metalfestit on mukavan väljä tapahtuma

onko kenelläkään virtaa lukea uutista

veikkaan, että tutukimuksen tulos on etä senmpiset Miehet eivät saa jotka eivät uskalla NAISia lähestyä

Tässä joutuu jo miettimään mikä se viesti nro 30 000 tälle foorumille tulee olemaan. Varmaan jotain yhtä nerokasta kuin muutkin viestit.
Kuten esim. että, jos klonkswagensukuisessa alijännitteisellä akulla käynnistysyrityksen jälkeen apuvirralla kokeiltaessa vilkkuu ajoneston merkkivalo, asiaan auttaa näemmä ajoneuvon käyttäminen täysin virrattomana maakaapeli irroittaen. #naapuriapu

piirtää
E477pxaXEAYXur2.jpg

Kuten esim. että, jos klonkswagensukuisessa alijännitteisellä akulla käynnistysyrityksen jälkeen apuvirralla kokeiltaessa vilkkuu ajoneston merkkivalo, asiaan auttaa näemmä ajoneuvon käyttäminen täysin virrattomana maakaapeli irroittaen. #naapuriapu
Apropoo. Tässä on yhdellä tutulla saman konsernin tuotteen kanssa ollut pientä ongelmaa. Tai oikeastaan vähän isompaakin...auto ei ole kuukauteen suostunut käynnistymään. On käynyt ecu tarkistettavana ja mitattu pa-paineet ja vaihdettu antureita ja ei saatana tarttaa.
Nyt se on kai menossa jonkun velhon pajalle jatkotoimenpiteisiin.

niin ei starttaa vai ei käynnisty

jos starttaa niin pyörittääkö rittävän nopealla kierrosluvulla?

Back
Ylös Bottom