Jäsen heatin Toyota johon sniffari on hommannu löpöt.
Kuulosti siltä että myös kaasuttimen kurkkua oli hieman viilattu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jäsen heatin Toyota johon sniffari on hommannu löpöt.
Järvisen Lapponia, pituus vähintään 260. Lyhyemmillä upottaa liikaa.Kertokaapas ammattilaiset mitkä ois hyvät pertsan sukset? Onko Karhun NoWax Skin ok vai meneekö hermot?
Ois kyllä kova.Oiskohan rakettimoottorisuksia. Niillä kelpais päästellä.
Ja myös kovin laiskasti kerää niitä kymppejä mittariin, kahen markan jälkeen.Missä se brutal top speed on? Eihän tuossa ollu ku tavallista top speediä.
Ei kun tuosta mallia ja rakentamaan.Oiskohan moottorisuksia. Niillä kelpais päästellä.
Vokotin tarmo yöjuoksuissa on ihailtavaa. Ei minua saa enää nykyään millään Jumpeen tuolleen notkumaan.vokot voisi seuraavaksi kokeilla vokotteluhommissa
Joo, eipä tulis kyllä mieleenkään moinen.Vokotin tarmo yöjuoksuissa on ihailtavaa. Ei minua saa enää nykyään millään Jumpeen tuolleen notkumaan.
Viittisköhän ostaa kuomat.
kuoma.fi
Eikös nykyään ole matkapuhelimet mukana niin voi soitella hinurin.Minulla on lumiaikaan aina "mannesaappaat" ja villasukat BMW:n peräkontissa. Ei koskaan tiedä, milloin jää pakkasella matka kesken, niin varmasti tarkenee lompsia lähimpään taloon.
Edit.
![]()
Talvisaappaat Gloria
Valoa ja hohtoa talveen tuo kiiltäväpintainen, lämmin ja kevyt talvisaapas. Kokoja lapsille ja naisille. Koot 26-42. Talvisaappaan päällinen vettä- ja likaahylkivää materiaalia, alaosassa mokkahaljasvahvikkeet. Lämmin teddyvuori, kapea/normaali lesti ja vaihdettava sisäpohjallinen.kuoma.fi
Minulla on tunnetusti huono maku, mutta nuo on jo ihan hienot. Jos on herkästi palelevat varpaat, niin akulla lämpeävät sukat vielä noihin lisävarusteeksi.
Viittisköhän ostaa kuomat.![]()