Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

vanhaa tavaraa

IMG_7171.webp

^^ aika eroottiset.

Tarvis itekin talvikengät, mutta en kyllä Kuomia.. Icepukkia tai vastaavaa, kun ton meidän mäen vetää kuitenkin jossain vaiheessa peilijäähän..

Viittisköhän ostaa kuomat.

Minulla on lumiaikaan aina "mannesaappaat" ja villasukat BMW:n peräkontissa. Ei koskaan tiedä, milloin jää pakkasella matka kesken, niin varmasti tarkenee lompsia lähimpään taloon.

Edit.

Minulla on tunnetusti huono maku, mutta nuo on jo ihan hienot. Jos on herkästi palelevat varpaat, niin akulla lämpeävät sukat vielä noihin lisävarusteeksi.

Viimeksi muokattu:
Minulla on lumiaikaan aina "mannesaappaat" ja villasukat BMW:n peräkontissa. Ei koskaan tiedä, milloin jää pakkasella matka kesken, niin varmasti tarkenee lompsia lähimpään taloon.

Edit.

Minulla on tunnetusti huono maku, mutta nuo on jo ihan hienot. Jos on herkästi palelevat varpaat, niin akulla lämpeävät sukat vielä noihin lisävarusteeksi.
Eikös nykyään ole matkapuhelimet mukana niin voi soitella hinurin.
Toki jos sen saapuminen kestää niin voi olla hyvä kävellä johonkin sisätiloihin.

Harmi, ettei kenkiä voi oikein ostaa netistä, kun ei tiedä yhtään, mikä istuu omaan jalkaan ja mikä ei.

Vituttaa kaikenlainen sovittaminen, mutta kai se pitäs jossain saapaskaupassa käydä.. se vituttaa enemmän, kun palelee varpaat, kun tarvii olla pakkasella pihalla.

Back
Ylös Bottom