Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minäkin kävin pistäjällä. Ja menin suoraan gymille. Kiva pikku mustelma kyynärtaipeessa. No mikäs siinä, kaikki vuoto loppuu aikanaan, iso vuoto nopiasti, pieni vuoto hitaasti.

Seko homma, en saanu sitä jobia mitä tarjosivat. Periaatteessa hyvä näin, kun nykyiselläkin tulee mainiosti toimeen, työt täysin autotallista, ei työmatkaa, jää hyvin aikaa sekä energiaa magaan ja potkunyrkkeilyyn.

Mutta voimaannuin kuitenkin. Pistin pomolle viestiä, että oon käynyt haastis muualle ja tarjosivat huomattavasti lisää ligu. Tuntuu alipalkatulta ja tarttisin vaikka tonnin kuussa lisää. Sano että asteli siitä suoraan toimarin puheille ja olivat sitä mieltä että oon alipalkattu ja korotus tulee. Sitä en vielä tiedä onko pyydetty summa. Sietäis olla.

Minäkin kävin pistäjällä.

Sulla mitään ole. Kaulakin ihan normaali. Pulla on hyvää. Ja ne triplauppokeitetyt* ranut.

T. "Läägärs" ...tai siis en ole, mutta voin vilkaista.

Vastuunrajoitus: Kannattaa ehkä kuiten katsoa tulokset huomenna.

*Noilla saa valelääkärin tittelin, vaikka olisi suorittanut minkä tutkinnon tahansa. :hyper:

Sulla mitään ole. Kaulakin ihan normaali. Pulla on hyvää. Ja ne triplauppokeitetyt* ranut.
Toivottavasti olis hypotyreoosi, selittäis #lihavaaoloa

Toiselle pistäjälle huomenna, siitä kaulan patista koepala.

Oispa kaljaa. Tai onhan sitä ja tsamppaa.

e3DHBmy.png

Seko homma, en saanu sitä jobia mitä tarjosivat. Periaatteessa hyvä näin, kun nykyiselläkin tulee mainiosti toimeen, työt täysin autotallista, ei työmatkaa, jää hyvin aikaa sekä energiaa magaan ja potkunyrkkeilyyn.

Mutta voimaannuin kuitenkin. Pistin pomolle viestiä, että oon käynyt haastis muualle ja tarjosivat huomattavasti lisää ligu. Tuntuu alipalkatulta ja tarttisin vaikka tonnin kuussa lisää. Sano että asteli siitä suoraan toimarin puheille ja olivat sitä mieltä että oon alipalkattu ja korotus tulee. Sitä en vielä tiedä onko pyydetty summa. Sietäis olla.
Ai että ku olis noin helppoo, työnteko sekä palkankorotuksen saanti. No, oon kompensoinu hidastamalla työtahtia ja lisäämällä omien hommien tekemistä työajalla.

Kyllä, mutta olohuoneesta.

Just hilasin vähän lisää itsekin. Seuraava yritys keväällä, kun on tutaa vuosi takana. Jos siis pääsen sisään. Ihme on, jos en. Keväällä kyllä vois alkaa miettiä toimialan vaihtoa muutenkin.

Kyllä näkyy polttoaineen hinta tien päällä. Letkassa mennään satasen tiellä 90 mittarinopeutta, ei ohituksia. Viimeksi tankkasin vaskikellolla pääsiäisenä, sillä tankillisella ajettu kohta 2300km ja kulutus 1.7 l + 14kWh satasella.

Kyllä näkyy polttoaineen hinta tien päällä. Letkassa mennään satasen tiellä 90 mittarinopeutta, ei ohituksia. Viimeksi tankkasin vaskikellolla pääsiäisenä, sillä tankillisella ajettu kohta 2300km ja kulutus 1.7 l + 14kWh satasella.
Saman huomasin viime viikolla. Motarilla ajoin kärryn kanssa 110 ja sai painella kaikista ohi 😳

Back
Ylös Bottom