Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En minäkään! Mutta ihan hauska viteo.En tajuu.
Olis voinu....Tiedote pilkkikammoisille:
Olis voinu....
Eeei, ku, puhua pilkkikammosta.Laittaa spoilerin taakse?
Toyotassa oli mutta sen lens kyllä ensimmäisenä roskiin.Laittaa spoilerin taakse?
Minäkin kävin pistäjällä.

Toivottavasti olis hypotyreoosi, selittäis #lihavaaoloaSulla mitään ole. Kaulakin ihan normaali. Pulla on hyvää. Ja ne triplauppokeitetyt* ranut.
Entä jos/kun muistaa MS-DOSsin?
Varmaan jotain vahvempaa.Entä jos/kun muistaa MS-DOSsin?
Ai että ku olis noin helppoo, työnteko sekä palkankorotuksen saanti. No, oon kompensoinu hidastamalla työtahtia ja lisäämällä omien hommien tekemistä työajalla.Seko homma, en saanu sitä jobia mitä tarjosivat. Periaatteessa hyvä näin, kun nykyiselläkin tulee mainiosti toimeen, työt täysin autotallista, ei työmatkaa, jää hyvin aikaa sekä energiaa magaan ja potkunyrkkeilyyn.
Mutta voimaannuin kuitenkin. Pistin pomolle viestiä, että oon käynyt haastis muualle ja tarjosivat huomattavasti lisää ligu. Tuntuu alipalkatulta ja tarttisin vaikka tonnin kuussa lisää. Sano että asteli siitä suoraan toimarin puheille ja olivat sitä mieltä että oon alipalkattu ja korotus tulee. Sitä en vielä tiedä onko pyydetty summa. Sietäis olla.
Lomailla!Niin loma. Mitäs ny sitten pitäs tehä?
Kyllä, mutta olohuoneesta.Seko homma, en saanu sitä jobia mitä tarjosivat. Periaatteessa hyvä näin, kun nykyiselläkin tulee mainiosti toimeen, työt täysin autotallista, ei työmatkaa, jää hyvin aikaa sekä energiaa magaan ja potkunyrkkeilyyn.
Mutta painehaavat....sohvassa.Lomailla!
Saman huomasin viime viikolla. Motarilla ajoin kärryn kanssa 110 ja sai painella kaikista ohiKyllä näkyy polttoaineen hinta tien päällä. Letkassa mennään satasen tiellä 90 mittarinopeutta, ei ohituksia. Viimeksi tankkasin vaskikellolla pääsiäisenä, sillä tankillisella ajettu kohta 2300km ja kulutus 1.7 l + 14kWh satasella.