Deleted member 43228
Hitto.Mutta painehaavat....sohvassa.
Kyllä ne siitä paranevat, kun työhön ja paluu koittaa.
Kävin muuten ääsjoella perrrrjantaina lounastamassa. Paikkana joku mättösettihöttö missä ei ainakaan nälkä jäänyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hitto.Mutta painehaavat....sohvassa.
Entä jos/kun muistaa MS-DOSsin?
Paikkana joku mättösettihöttö missä ei ainakaan nälkä jäänyt.
Sylvi viilaili vähän sähköjohtoja että sai paikalle salskeita palomiehiä.Täällä oli tänään pieni tulipalon alku. Sähköpalo. Palokunta kävi tsekkaamassa.
Tarjottiin munkkikahvit.
Nyt tiedämme inspiraatiot näihin hahmoihin.katso liitettä 241484Kaasuhitsaus on ehkä jopa vielä kivempaa kun puikon kanssa hitsaaminen![]()
Kauanko ehdit olla lomalla ennen kuin tilanne on tämä?Minulla on tylsäääää...
Ehkä kolme tuntia.Kauanko ehdit olla lomalla ennen kuin tilanne on tämä?
Ehkä kolme tuntia.
Hyvin voimaannuttu!Seko homma, en saanu sitä jobia mitä tarjosivat. Periaatteessa hyvä näin, kun nykyiselläkin tulee mainiosti toimeen, työt täysin autotallista, ei työmatkaa, jää hyvin aikaa sekä energiaa magaan ja potkunyrkkeilyyn.
Mutta voimaannuin kuitenkin. Pistin pomolle viestiä, että oon käynyt haastis muualle ja tarjosivat huomattavasti lisää ligu. Tuntuu alipalkatulta ja tarttisin vaikka tonnin kuussa lisää. Sano että asteli siitä suoraan toimarin puheille ja olivat sitä mieltä että oon alipalkattu ja korotus tulee. Sitä en vielä tiedä onko pyydetty summa. Sietäis olla.
Ja yks kuva ja sekin näemmä jollain perunalla. Välittäjä lähteny heti panostamaan :DE. Speksit
MYYNTIHINTA JA KULUT
Myyntihinta: 4’000’000 €
Kulut: Kiinteistövero 36’500 €/v, lämmitys noin 100’000 €/v, kiinteistöhuolto 100’000 €/v Vesimaksu: Oma kaivo ja jätevesi viemäriverkostoon (jäteveden kustannus noin 10’000 €/v) Sähkö: Mittauksen mukaan
Ja kolmen tunnin kuluttua huomaat että on ihan tylsää.Alkais olla kyllä loman tarpeessa. Sellasen ihan oman loman, yksin kaukana kaikesta.