Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainoat oikeat
Juicen lehtolapsiTai Devin Townsend -tyylinen hybridi kaljusta, pitkistä hiuksista ja rastoista:
![]()

Olen värjännyt hiukset viimeksi vissiin
-01 tai -02
ja väri oli ainoa oikea, eli punainen
ennen sitä oli mustat useamman vuoden
Mulla on tässä ollut n.1,5v etten oo hiuksia värjännyt ja on kyllä ollut helppoa. Jos tää oma väri olis jotain muuta ku tämä tylsä maantienharmaa niin olisin tyytyväinen.Olen värjännyt hiukset viimeksi vissiin syksyllä 2018, kun halusin loppuja vanhoja vaalennuksia peitetyksi omalla sävyllä.Sen jälkeen taisin kerran tai kaksi käydä ylläpitoleikkauksessa silloiseen lyhyeen tukkamalliin, mutta sen jälkeen se on saanut kasvaa vaan. Nyt oli jo lapaluiden alle, mutta kävin tasaamassa vähän isommalla kädellä latvoja pari viikkoa sitten. Selvää säästöä, kun tällä leveysasteella mun hiusmäärällä väri+leikkaus on n. 150-180 e/kerta.
Aina välillä se on silti mielessä. Värjäys. Mutta kun on saanut tämän oman tummanruskean kasvatettua täyteen mittaan, niin ei oikein tee mieli siihen värjäyskierteeseen taas.
...mietin, että jos kesäksi sais vähän vaaleampaa raitaa tähän niin ei paljoa tarttis värjätä taas hetkeen aikaan.tosin sitten taas astetta tummempikin vois olla aika jees kans. En vaan tiiä.

Mulla on tässä ollut n.1,5v etten oo hiuksia värjännyt ja on kyllä ollut helppoa. Jos tää oma väri olis jotain muuta ku tämä tylsä maantienharmaa niin olisin tyytyväinen.
Mä värjäilen nykyään kasviväreillä, kun ei päänahka kestä synteettisiä mömmöjä. Niillä kun värjää niin ei tuu edes niin selvää juurikasvurajaa ku synteettisillä. Sillä mietin, että jos kesäksi sais vähän vaaleampaa raitaa tähän niin ei paljoa tarttis värjätä taas hetkeen aikaan.tosin sitten taas astetta tummempikin vois olla aika jees kans. En vaan tiiä.
Kokeile tuota vaivattomampaa ylläpidettävää eli raitoja. Ja sitten tummemmaksi, jos alkaa kyllästyttämään.![]()
Nyt kun Top Gun - Maverick viimein saatiin elokuvateattereihin, niin tämän suven aurinkolaseissa vain tuo yksi vaihtoehto onely.@vokot ille nuo:
![]()
Tulee pimppirasiaa muiltakin kuin Sannilta (tuon biisin vois kyllä poistaa maailmasta..)
yksi vaihtoehto onely
Olen värjännyt hiukset viimeksi vissiin
En koskaan.-01 tai -02
ja väri oli ainoa oikea, eli punainen
sitä suurenmalla syyllä jotkun muut, erotttuu massasta
Kokeiltu: on.Kalju on aina vahva vaihtoehto.