Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@vokot ille nuo:

Top-Gun-Maverick-Sunglasses.jpg

Tulee pimppirasiaa muiltakin kuin Sannilta (tuon biisin vois kyllä poistaa maailmasta..)

Mulla olis parturi huomenna, mutta en nyt vieläkään tiedä värjäiskö hiuksia tummemmaksi vai vaaleammaksi… punaistakin mietin, mutta se on niin nähty jo.

Olen värjännyt hiukset viimeksi vissiin syksyllä 2018, kun halusin loppuja vanhoja vaalennuksia peitetyksi omalla sävyllä. 🙄 Sen jälkeen taisin kerran tai kaksi käydä ylläpitoleikkauksessa silloiseen lyhyeen tukkamalliin, mutta sen jälkeen se on saanut kasvaa vaan. Nyt oli jo lapaluiden alle, mutta kävin tasaamassa vähän isommalla kädellä latvoja pari viikkoa sitten. Selvää säästöä, kun tällä leveysasteella mun hiusmäärällä väri+leikkaus on n. 150-180 e/kerta. :confused:

Aina välillä se on silti mielessä. Värjäys. Mutta kun on saanut tämän oman tummanruskean kasvatettua täyteen mittaan, niin ei oikein tee mieli siihen värjäyskierteeseen taas.

-01 tai -02

ja väri oli ainoa oikea, eli punainen

ennen sitä oli mustat useamman vuoden

Vaaleanpunainen viimeksi. Tai no ruusukulta, joka haalistui vaaleanpunaiseksi. Anyhow.

Tai no taisi se olla rehellistä blondia raitaa jne vielä siinä vaaleanpunaisen ja nykyruskean välissä.

Olen värjännyt hiukset viimeksi vissiin syksyllä 2018, kun halusin loppuja vanhoja vaalennuksia peitetyksi omalla sävyllä. 🙄 Sen jälkeen taisin kerran tai kaksi käydä ylläpitoleikkauksessa silloiseen lyhyeen tukkamalliin, mutta sen jälkeen se on saanut kasvaa vaan. Nyt oli jo lapaluiden alle, mutta kävin tasaamassa vähän isommalla kädellä latvoja pari viikkoa sitten. Selvää säästöä, kun tällä leveysasteella mun hiusmäärällä väri+leikkaus on n. 150-180 e/kerta. :confused:

Aina välillä se on silti mielessä. Värjäys. Mutta kun on saanut tämän oman tummanruskean kasvatettua täyteen mittaan, niin ei oikein tee mieli siihen värjäyskierteeseen taas.
Mulla on tässä ollut n.1,5v etten oo hiuksia värjännyt ja on kyllä ollut helppoa. Jos tää oma väri olis jotain muuta ku tämä tylsä maantienharmaa niin olisin tyytyväinen.

Mä värjäilen nykyään kasviväreillä, kun ei päänahka kestä synteettisiä mömmöjä. Niillä kun värjää niin ei tuu edes niin selvää juurikasvurajaa ku synteettisillä. Sillä mietin, että jos kesäksi sais vähän vaaleampaa raitaa tähän niin ei paljoa tarttis värjätä taas hetkeen aikaan.🤔 tosin sitten taas astetta tummempikin vois olla aika jees kans. En vaan tiiä.

...mietin, että jos kesäksi sais vähän vaaleampaa raitaa tähän niin ei paljoa tarttis värjätä taas hetkeen aikaan.🤔 tosin sitten taas astetta tummempikin vois olla aika jees kans. En vaan tiiä.

Kokeile tuota vaivattomampaa ylläpidettävää eli raitoja. Ja sitten tummemmaksi, jos alkaa kyllästyttämään. :)

Mulla on tässä ollut n.1,5v etten oo hiuksia värjännyt ja on kyllä ollut helppoa. Jos tää oma väri olis jotain muuta ku tämä tylsä maantienharmaa niin olisin tyytyväinen.

Mä värjäilen nykyään kasviväreillä, kun ei päänahka kestä synteettisiä mömmöjä. Niillä kun värjää niin ei tuu edes niin selvää juurikasvurajaa ku synteettisillä. Sillä mietin, että jos kesäksi sais vähän vaaleampaa raitaa tähän niin ei paljoa tarttis värjätä taas hetkeen aikaan.🤔 tosin sitten taas astetta tummempikin vois olla aika jees kans. En vaan tiiä.

Kokeile tuota vaivattomampaa ylläpidettävää eli raitoja. Ja sitten tummemmaksi, jos alkaa kyllästyttämään. :)

Yhdyn Alician mielipiteeseen. Raidat on helpoin ylläpitää ja aurinko joka tapauksessa vaalentaa hiusta, joten en kesää vasten itse laittaisi tummempaa. :giggle:

sitä suurenmalla syyllä jotkun muut, erotttuu massasta

Sullahan on teräksen värisiä ja mustia kelloja?

Jos ostat kullanvärisillä kehyksillä olevat aurinkolasit ja pidät kelloa yhtäaikaa, niin... imagosta tarkkana miehenä joudut ostamaan uuden kellonkin.
Vai oliko se tässä taka-ajatuksena, että pääsee seuraavaksi kellokaupoille. 😁

Terassilaseina menee varmaan tavalliset linssit, mutta ulkoiluun voi olla, että polarisoidut on mukavammat.

Aina sataa.

Ja mulla on päässä paise. Taas.

Ja koska #läskieilähe niin pyysin tth:sta lähetteen kilpirauhaskokeille. Sukurasite: massiivinen.

Kalju on aina vahva vaihtoehto.
Kokeiltu: on.

Olin värjännyt tukkaa jotain 14-vuotiaasta ja joskus 28-vuotiaana (tai jotain sinne päin) päätin, että haluan oman värin. Mietin myös kampaajaa mutta toisaalta, kerralla kaljuksi, why not? 🤷‍♀️
Sanonpahan vaan, että oli samaan aikaan jotenkin todella jänskää ja voimaannuttavaa ensin leikellä olkapäille asti ollut tukka lavuaariin ja sen jälkeen vetää höylällä pää sileäksi. Se kokemus liittyi jotenkin siihen, että pidempi tukka oli minulle(kin) yksi naiseutta määrittelevä tekijä.

Kasvoi todella nopeasti; kun tuli mieleen ottaa kuva niin tukka oli siinä jo muistaakseni puolitoistasenttiä.

Sen jälkeen ehkä kerran-pari vuodessa kevytsävy, pääasiassa oma väri. Myös omat harmaat.
-Palaan värjäyskierteeseen sitten, kun harmaata alkaa olla lähes saman verran kuin ruskeaa.

Back
Ylös Bottom