Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On tuo ehkä parempi kuin ajaa letkassa töötti pohjassa, auto täynnä auton ikkunasta ulkona istuvia huutavia ja lippuja heiluttavia ihmisiä.
Kävin 2,5 kilsaa kipittämässä, yllättävän hiljaista oli vielä. Toki ihmisiä vasta ulostautui kuppiloista.

Ei mitään strinkiperseitä tai alastomia nuoria hyväkuntoisia naisia ole kuvattu eilis-iltana?
IMG_20210626_134026__01.webp

Kaikki pöksyt on strinkejä tälle ahterille. Kyllä, luvan kanssa julkaistu.

kun ei ole NAISta makutuomariksi niin: kummat?

mitä! nehän oli NAISten aurinkolaseja molemmat, ompas minulla erikoinen maku

ehkä käyn sovittamassa näitä, yritän haalia parhaimmannäkösen myyjän palvelemaan Minua
näissä riittävästi setätyyliä

Osta eerikat. Ne on hienot. Sellaset on minulla ja vaimolla. Kuljetan ne päässä niinku kaksoset. Yhtyminen ilman aurinkolaseja. Minulla vahvuuksilla. Äärimmäiset hyvätkin vielä, ei liian tummat.

eiku haluan metalliset, ei käy muoviset

nykyiset on muoviset, justinit

niissäkään mitaan vikaa ole, mutta olen kahtessa kesässä kyllästynyt
ja kun rahalla voi vaihtaa niin miksen vaihtaisi

Raybanit on kyllä enemmänkin unisex-mallia kaikki kuin erikseen naisten ja miesten. Mielestäni. Liikkeissä noita on vähän heikosti tarjolla sovitteluun.

Ainoat oikeat on toki Aviatorit. Kehysmalli käytössä sekä normilaseissani että vihreänä peilinä aurinkolasissa.

Back
Ylös Bottom