Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muoto sama, koko pari kuppia pienempi
En tiedä ässän valikoimasta, mutta Foodoran marketista tulee tilattua välillä Atrian tämmösiä:Liidelin fileenuggetit on erinomainen tuote! Thaikuution kylkeen muutama pallura, niin asiallinen työpaikkaruokailu.
Ääs-ryhmän kaupoissa ainakaan ei ole mitään vastaavaa tuotetta, pakastenuggetit aivan kamalaa kakkaa mitä siellä on.
voi oikeasti näyttää
No kun näyttää samalta TikTok-videoissakin. Oon kyllä ihan varma, että käyttää jotain tekolerssiä housuissa, kun SE näyttää aika isolta niiden housujen läpi.oletko kuvan, käsittelystä, kuullut
Minä olen ja totistanutkin, esimerkiksi: kuntoilusalillani käy kaksi NAISta joita ei somekuvista ja elävästä elämästä meinaa tunnistaaa samaksi imiseksi
toinen etenkin, TÄYSIN, erinäköinen instaramis mitä livenä
sitä olenkin miettinnyt jos instaram tai vastaavien tinner kuvien perusteella päätyisi livetapaamiseen niin eihän sitä etes tunnistaisi toista
Ja kuinka monesti runkattu kuva?Miten tää tyyppi voi oikeasti näyttää joltain 12-vuotiaalta naamasta ja sitten sillä on tommonen kroppa.
videoissakin
Ja kuinka monesti runkattu kuva?
Veikkaan että on muuttanu Porista Kanadaan.No kun näyttää samalta TikTok-videoissakin. Oon kyllä ihan varma, että käyttää jotain tekolerssiä housuissa, kun SE näyttää aika isolta niiden housujen läpi.![]()