Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko V käynyt ajelulla.

e, tänävuonna kuntoilusalia, onely
neljästi viikossa, noin

muistaakseni sen jälkn ku syssymmällä kaaduin olen ajellu kerran, korkeintaan kaksi

oho, muistimpa pahasti väärin, no muistikuvia on onely yhdestä ajelusta

60CE98A1-38AE-4E33-B9AF-F199E26CE841.webp

se on kun nykään on joka la ja su krapula niin viikonloppuisin ei tule harrastettua mitään rasiinnuttavaa

viime talvena yhdessä krapulassa harrastin ja sydän tuntui puolvuotta "jännältä" sen jälkeen niin totesin että ei taida tällä ikää enää olla terveellistä

Pikkusen karmivaa menoa olympiakomiteassa, mutta täysin korruptoitunut laitoshan se on kait aina ollut.
Mutta että miksi kaikki pitää laittaa twitteriin? 1-19/19 viestejä ja kuvia jotka ei näy oikein, eikö kukaan kato jos ei ole twitterissä?

Itehän en Twitteriä käytä, enkä muitakaan epäanonyymejä vapaa-ajan someja, niin en osaa ottaa kantaa. Oli valittava jakolinkki Twitteriin tai Instaan, otin ekan.

Tosta PX Caskista pitää kyllä varmaan tehä booli tai jotain.. :D ei oo oikein onnistunu Laphroaig.

Olen just toista mieltä, PX menis mun listalla ykköseksi. Lore oli ihan hirveä pettymys verrattuna pariin halvempaan retail sarjan tuotokseen. Mist ihan ok kokiksen kanssa ja Quarter jotenkin outo.

En ole lappisten ystävä.

Olen just toista mieltä, PX menis mun listalla ykköseksi. Lore oli ihan hirveä pettymys verrattuna pariin halvempaan retail sarjan tuotokseen. Mist ihan ok kokiksen kanssa ja Quarter jotenkin outo.

En ole lappisten ystävä.
No, tuossa kai kertoo kaiken riittävän, jos nää vedät kolalla tota Mistiä :D

Mut siis tuo PX Cask oli ihan hirvee sekasotku ja oon vaan juonu itteni pihalle noista sherry-kypsytetyistä. Jotenkin tökkii se koko makuprofiili lähtökohtaisesti.

Lorea oon maistanut siivun baarissa. Silloin pidin, mutta pitää varmaan illalla verestää muistia.

muoks. QC yllätti, miten tuhti se oli. Ei sitä samalla tavalla tirvo menemään kuin Islay Mistiä. Siitäkin oli vuosia, kun oon juonut viimeksi.

Tuo islay mist on hinta-laatusuhteeltaan paras viski.
Joo, se on kyllä tosi vaikea kengitettävä. En tiedä onko tuota parempaa ylipäätään olemassa samassa hintaluokassa, jos Islay-tyyppisistä pitää..

Back
Ylös Bottom