Toisen ketjun perusteella jäsen V on saanut salilla päivässä enemmän NAIShuomiota kuin minä koskaan.Vokotista puheenollen tossahan olisi täytellinen unikaveri hälle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toisen ketjun perusteella jäsen V on saanut salilla päivässä enemmän NAIShuomiota kuin minä koskaan.Vokotista puheenollen tossahan olisi täytellinen unikaveri hälle.
Mutta se jäähdytin on tilattu.Mun kouluhommat on opparin palautuksen jälkeen ollut ihan retuperällä. Hitto. Pitäis saada palautettua tänään (piti kyllä olla jo eilen) yksi tehtävä, mutta mun pää on yhtä aivopierua tällä hetkellä. Ei yhden yhtäkään järkevää ajatusta.
Plot twist: vokotti on oikeasti kunnon kyntäjäsonni ja vaan esittää muuta.Toisen ketjun perusteella jäsen V on saanut salilla päivässä enemmän NAIShuomiota kuin minä koskaan.
Tuolla ei käyty, mutta oltaisko ainakin Hvarilla ja Bracilla, kun otettiin joku useammalla saarella pysähtyny päiväristeily. Ihan nättiä mestaa molemmissa.Ainakin Rabin saarella varmuudella, sinne pääsee lautalla.
Epäilen vähän näin.Plot twist: vokotti on oikeasti kunnon kyntäjäsonni ja vaan esittää muuta.
Kerkesin sairastaa ajoissa, eli virallinen eristys iski. Jäljityksestä soitti iltapäivän testiä seuranneena aamuna, kysyi "sopiiko laittaa salattuna linkkinä sähköpostiin?" ja kahden tunnin päästä oli lääkärin sähköisesti allekirjoittama pdf toimitettavana työnantajalle.Niin ja @doownek jos työntekijäsi on saanut virallisen karanteenipäätöksen niin se tulee sille joskus tai jouluna paperilla. Meikäläiselle tuli postissa varmaan 2vkoa sairastamisen jälkeen.
Miksi ne sairaalaan tarvis viedä ne raadot siellä? Monttu tienposkeen ja sinne.Entisenä obduktiotyöntekijänä olen miettinyt ruumiita Ukrainassa. Kuinkahan suuret säilytystilat tuolla on sairaaloissa? Vaikka eipä niistä ole hyötyä, jos sähköt poikki.
Kuka siivoaa taistelussa kaatuneet ja minne? Mitä armeijassa opetetaan vainajahuollosta?
Venäjällä kuulemma kenttäkrematorio. Lie ollut jo käytössä.
Ei ihmisiä etenkään omia voi minne vain hautailla, sitten tulee jatkuvasti infra yms. hommissa puolimätiä raatoja eteen.Miksi ne sairaalaan tarvis viedä ne raadot siellä? Monttu tienposkeen ja sinne.
Minusta hieman huvittavaa. Tirsk.tyylilajina tää sankari- / power-metalli