Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun kouluhommat on opparin palautuksen jälkeen ollut ihan retuperällä. Hitto. Pitäis saada palautettua tänään (piti kyllä olla jo eilen) yksi tehtävä, mutta mun pää on yhtä aivopierua tällä hetkellä. Ei yhden yhtäkään järkevää ajatusta.

Mun kouluhommat on opparin palautuksen jälkeen ollut ihan retuperällä. Hitto. Pitäis saada palautettua tänään (piti kyllä olla jo eilen) yksi tehtävä, mutta mun pää on yhtä aivopierua tällä hetkellä. Ei yhden yhtäkään järkevää ajatusta.
Mutta se jäähdytin on tilattu.

Ainakin Rabin saarella varmuudella, sinne pääsee lautalla.
Tuolla ei käyty, mutta oltaisko ainakin Hvarilla ja Bracilla, kun otettiin joku useammalla saarella pysähtyny päiväristeily. Ihan nättiä mestaa molemmissa.

Pitäs varmaan meilläkin ruveta miettimään lomareissua.. Kyllä vaan tuo Kroatia houkuttelis itteekin vaan uusiksi. Kattoo saisko emännän puhuttua ympäri. Oli suht mahtava hotlakin viimeksi.

Niin ja @doownek jos työntekijäsi on saanut virallisen karanteenipäätöksen niin se tulee sille joskus tai jouluna paperilla. Meikäläiselle tuli postissa varmaan 2vkoa sairastamisen jälkeen.
Kerkesin sairastaa ajoissa, eli virallinen eristys iski. Jäljityksestä soitti iltapäivän testiä seuranneena aamuna, kysyi "sopiiko laittaa salattuna linkkinä sähköpostiin?" ja kahden tunnin päästä oli lääkärin sähköisesti allekirjoittama pdf toimitettavana työnantajalle.

Entisenä obduktiotyöntekijänä olen miettinyt ruumiita Ukrainassa. Kuinkahan suuret säilytystilat tuolla on sairaaloissa? Vaikka eipä niistä ole hyötyä, jos sähköt poikki.

Kuka siivoaa taistelussa kaatuneet ja minne? Mitä armeijassa opetetaan vainajahuollosta?

Venäjällä kuulemma kenttäkrematorio. Lie ollut jo käytössä.
Miksi ne sairaalaan tarvis viedä ne raadot siellä? Monttu tienposkeen ja sinne.

Miksi ne sairaalaan tarvis viedä ne raadot siellä? Monttu tienposkeen ja sinne.
Ei ihmisiä etenkään omia voi minne vain hautailla, sitten tulee jatkuvasti infra yms. hommissa puolimätiä raatoja eteen.
Neukut menee joukkohautaan ja omat varmaankin ihan normaalin kaavan mukaan hautausmaalle tai mikä milloin tapana onkaan.

Areenassa on nyt elokuva vokotista!

Varmaan epäsuosittu mielipide ketjussa, mutta meikäläinen ei oo Sabatonia oikein koskaan jaksanu.. joku vanha levy mulla niiltä oli soitossa ja pari kohtuu asiallista biisiä siellä oli, mutta tyylilajina tää sankari- / power-metalli ei jotenkin vaan nykyään enää putoo yhtään.

Poikkeuksena vanha Stratovarius puhtaasti nostalgiamielessä :D

Kaikki ei toki voi ymmärtää hyvän päälle.

Vierailijoita officella tänään, joten päätinpä pitkästä aikaa kiskaista ihan bleiserin ja korkkarit. Tasapainotin kokonaisuutta luukuttamalla Turmion kätilöitä parkkihalliin kurvatessa, ettei ihan liian asialliseksi mene.

Tänään kävi erään yrityksen edustajat katsomassa yhtä projektia, käteltiin muitta mutkitta ja kukaan ei ollut vapputunnelmissa.
Pakko kyllä sanoa että sellainen varttisekunnin katko tulee päässä siinä kättelykohdassa että voiko näin tehdä, olen kyllä päättänyt että näin on tehty ennenkin ja jos toinen ojentaa käden niin teen minäkin saman.

Lähdin töistä virheellisesti 8.30, ei saanut sattana olutta kaupasta niin pitää lähteä vielä uudestaan liikenteeseen.

Back
Ylös Bottom