Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Varmaan epäsuosittu mielipide ketjussa, mutta meikäläinen ei oo Sabatonia oikein koskaan jaksanu.. joku vanha levy mulla niiltä oli soitossa ja pari kohtuu asiallista biisiä siellä oli, mutta tyylilajina tää sankari- / power-metalli ei jotenkin vaan nykyään enää putoo yhtään.

Poikkeuksena vanha Stratovarius puhtaasti nostalgiamielessä :D
Kuka tykkää mistäkin, eihän siinä.

Jos ei Sabaton-tyylinen musiikki putoa niin tässä yksi hyvä vaihtoehto.

View: https://youtu.be/eNvUS-6PTbs

Oi niitä aikoja 90-luvun alussa neukkulassa..

Liitteet

• 20220308_104507.webp
    20220308_104507.webp
    96,3 KB · Katsottu: 121
^ hieno Iban J-Custom kitaristilla.

Mulla taitaa olla jotain näiden matskua ihan ostettuna (highresinä), mutta vähälle on jääny kuuntelut.

Masterplanin voisin heittää (norjalainen pumppu), jos tätä sorttia tykkää kuunnella. Se joskus putos itellekin ihan ok.

Teinpä sellaisen tenpun että pihautin sumpit, kun teki mieli.

Ei ollut hyvää lainkaan. Meni puolikas muki ja loput viemäriin. Pitänee yrittää uusiksi vielä, kun seuraavaksi tekee miel.

Ens kesänä vois järjestää maalaustalkoot, yksi 40" merikontti pitäisi sutia.
Ei se pelkkä maalaaminen mutta vähän niitä pahimpia ruosteita hinkata irti, olutta ja makkaraa, minä tarjoan.
Mites semmonen ihmiskoe, että hommaat juotavaksi pelkästään pirtua? Ja ehkä vähän jotain blandista. Sit rupeaa vaan seuraamaan jännityksellä, mitä alkaa tapahtumaan.

Sehän pitää hiekkapuhaltaa.
Ei tartte näillä nykyaikaisilla teollisuusmaaleilla, ainoastaan irtonainen ruoste rapsutella irti.
Toki jos haluaa oikein diplomityötä tehdä niin voihan nekin ennakkoon käsitellä fosforihapolla, silloin maalivalikoimakin laajenee.
Aivan paras lopputulos tietysti saataisiin puhaltamalla ja jokin epoksi päälle mutta tämäkin on katon alla vielä kaiken lisäksi suojassa, veikkaan että kestää sellaisen 50 vuotta siinä yhdellä maalauskerralla.

Torjuiko nuo oikeasti jotain?
Teki yhteistyötä suomen KRP:n kanssa joita oli ihan siellä mukana toiminnassa, jotakin iloa varmasti mutta rahalla siellä selvisi kaikesta.
Ei siihen aikaan useinkaan menty miten sattuu ja milloin sattuu tulliin vaan lähes aina oli jokin aikaikkuna ja tietty luukku mihin kuski meni.

Naurattaa mihin väliin tuo polttoaineen raketoiminen. Edellinen työmaa oli 60km kotoa. Vähintään kerta viikkoon vajaalla satkulla polttoainetta. Ei ihan kata verovähennys tuota kulua.
Sitten vaihdoin duunia ja oon nyt pelkästän etä. Max kerran kuussa satkun tankkaus. Tuosta tulee uittu 300e/kk.

Joku hybridi olis kätsy kun ajot on 10-20km per päivä. Mutta hankintahinnat niin kovia ettei kannata. Ajot on skidiä päiväkotiin ja harrastuksissa käyntiä. Kesällä nuokin vaihtuu fillariksi.

Back
Ylös Bottom