Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#claccicta

Joskus kun on tunti luppoaikaa niin kuunnelkaapa alan miehet @Kuparikatto @Joxuz ja @no-body kun kerrotaan venäläisestä mielenmaisemasta.

View: https://youtu.be/kF9KretXqJw

Kuuntelen.

Mutta asiaan, tässä kun juur lopettelen harrasteita, niin mitenköhän olen ennen pärjännyt ilman akkuräikkää. Sattana on sitten näppärä kampe, loppuu se iänikuinen räikällä naksuttelu.

Josta päädyin ajattelemaan, mitkä muut kalut on suosikkeja näppäryydessään. En tiedä meneekö ekalle pallille vai tokalle, mutta smirkeli, jossa teräsharjalaikka. Sillä hyvä es mes putsia pultin kierteistä ruosteet vekka. Käytän lähes joka remontissa jonkun osan putsinkiin.

Mutsilla oli joku maksa tai munuais tai joku sisuskalujomma mistä joutu sairaalaan (10v sitten). Ei kaffe maistunut sen jälkeen, eikä vieläkään juonu. Eikä etes tee. Juo kuumaa vettä kun menee kylään.
Tiedän kans yhden kaverin, joka juo kuumaa vettä, siis pelkkää kuumaa vettä. Tekis etes hopeateetä, sitä join lapsukaisena. On hyvee edelleen. Eli kuumaa vettä, tilkka maitua ja sokrua.

Ei tässä mitään kahveen kaipuuta ole tai kofeiininiksoja. Hyvä tsumppi on vaan hyvää, mutta vois muuten vaan pitää vaikka muutaman viikon ensalkuun taukoa.

Kuuntelen.

Mutta asiaan, tässä kun juur lopettelen harrasteita, niin mitenköhän olen ennen pärjännyt ilman akkuräikkää. Sattana on sitten näppärä kampe, loppuu se iänikuinen räikällä naksuttelu.

Josta päädyin ajattelemaan, mitkä muut kalut on suosikkeja näppäryydessään. En tiedä meneekö ekalle pallille vai tokalle, mutta smirkeli, jossa teräsharjalaikka. Sillä hyvä es mes putsia pultin kierteistä ruosteet vekka. Käytän lähes joka remontissa jonkun osan putsinkiin.
Kuormuriprojektissa tuli putsailtua paljon kaikenlaista juurikin smirkeli/harjalaikka yhdistelmällä. On kätevä.

Tänks gaad its fraidei.

Onneksi elämää vähän helpottaa kun on tainnut saada kasattua ihan iskukykyisen tiimin työjuttuihin, tosin ois vielä ihan jeppis jos ne viittis olla töissäkin kun meinaa vähän saikkua kierrättää. Sama paskaflunssa niillä on kuin mulla joka kesti kaksi viikkoa, ellei itellä olisi ollut niin en uskois noita.
Saa nyt vaan nähdä mitä asiakkaat tekee, hieman nyt jännittää että onko hiljaista vai vitun hiljaista vai tilaako ne ihan normaalisti.

Viimeksi muokattu:
Jaa, kai sitä pitää tottumuksesta kahvit kuitenkin keittää, vaikka mitään ei maistakaan, kun pitäs vähän töitä taas kokeilla.

Piti mennä uimaan, mutta mystisesti uimahousut kadonneet. Alasti uimalla saa vain porttikiellon joten ehkä sitten ihan vaan salille ja saunaan.

Tänään myöhemmin myös fribaamaan, mä vähän kyllä luulen että siltä reissulta jää vaan huono mieli. Näyttää sellaselta luistelukentältä tuolla ulkona. Tänä talvena on paljon vähemmän tullut käytyä fribaamassa kun lunta ollut vähän liikaa, niin ei kyllä kauheasti ole ollut motia tarpoa lumihangessa.

Tänä talvena on paljon vähemmän tullut käytyä fribaamassa kun lunta ollut vähän liikaa, niin ei kyllä kauheasti ole ollut motia tarpoa lumihangessa.
Tänne tehtiin oikein kunnon tampattu talviratakin, mutta saldo: 1 kierros. Padel vieny voiton.

Mutta eiköhän tässä taas kevättä ja kesää kohden fribankin kanssa aktivoidu.

näyttävin tervehdyksin

C06B787A-0F35-4451-B621-A9187EBD91C7.gif

Huh, eilen alkanut tankkaus kesti sitten hienosti vuorokauden verran. Jokusen 6500-7000kcal tuli imaistua, eikä paino noussut kuin aika tasan kilon verran. Eipä paljoa yllätä että pyöräilykin tuntui kuin olis mennyt ihan omalla painollaan kun kintut täynnä glykogeenia. Seuraavaksi gymille katsomaan miten homma sujuu.

Back
Ylös Bottom