Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kauas täällä tsoronan sairastaneilla vei saada makuaisti takas? Nyt on tainnu olla pari päivää aika kateissa.. eilen ehkä kokonainen kuumeeton päivä ja pieniä viitteitä ois siitä, että saattas alkaa haistamaan ja maistamaan jotain..
Ei muuttunu mihinkään. Eikä Naisella.

Tutuista osalla palautunut viikoissa, osalla kuukausia.

e: aika harva tässä viime aikoina sairastaneista on raportoinu tuota maku/haju ongelmaa ylipäätään...mikähän siinäkin on? :unsure:

Viimeksi muokattu:
Positiivinen tulos ja virallinen eristys, eristyksen päättymisen jälkeen kahden viikon päästä yhtenä aamuna kahvi sekä tuoksui että maistui oudolle, muuten ollu normaalit aistit kokoajan.
Jooh, frendi sanoi tuossa samaa, että karanteenin viimeisenä päivänä kahvi alkoi maistumaan ihan hirveälle. Harmitteli toki kovana kahvin ystävänä.

Ei tää oma oo kyllä mihinkään vielä palaamassa.. Vetelen tässä näitä Buldak-nuudeleita, suhteellisen ärtsyjä, niin suuta vaan lämmittää.

Ei tää oma oo kyllä mihinkään vielä palaamassa.. Vetelen tässä näitä Buldak-nuudeleita, suhteellisen ärtsyjä, niin suuta vaan lämmittää.
Se oliski ainut keino millä niitä pystyis syömään, jos lähti makuaisti. Tai ei se korona varmaan perseestä tuntoa veisi…🤔

Oli jokseenkin tekemisen meininki töissä. Kahden lonkan naulauksessa yrittää pitää näppinsä erossa että innokkaammat saa tehdä ja kaksi rannetta leikkelee. Ja käy välissä auttamassa yhdessä leikkauksessa jumissa olevaa nuoreNpaa seppää. Ja vähän mötessä istumista. Ja kaikki tehty puol kahteen mennessä.

Mä olen tehnyt tänään leivästä paskaa, silti tunnen itseni tärkeäksi.
En ees tunne mutta ei viitti muuta sanoa ettette tarjoa lanttutohtorin keikkaa.

Jooh, frendi sanoi tuossa samaa, että karanteenin viimeisenä päivänä kahvi alkoi maistumaan ihan hirveälle. Harmitteli toki kovana kahvin ystävänä.
Eipä ole tullut imeskeltyä kahffia nyt neljään päivään lainkaan. Ei ole vain tehnyt mieli, vaikka olo alkaa olla parempi.

Pitäisköhän tässä vetää pidempikin paussi vai mitä tekis. Ihan pirruuttaan vaikka.

Mä olen vuorenvarma että menestys, succes kielitaitoisille, Seinäjoen baareissa olis täydellinen, perfect. Jos asuvalinta olisi kohdallaan, take my work !!! Menestyvän bisness miehen tunnistaa vaatteista.

Eipä ole tullut imeskeltyä kahffia nyt neljään päivään lainkaan. Ei ole vain tehnyt mieli, vaikka olo alkaa olla parempi.

Pitäisköhän tässä vetää pidempikin paussi vai mitä tekis. Ihan pirruuttaan vaikka.

Mutsilla oli joku maksa tai munuais tai joku sisuskalujomma mistä joutu sairaalaan (10v sitten). Ei kaffe maistunut sen jälkeen, eikä vieläkään juonu. Eikä etes tee. Juo kuumaa vettä kun menee kylään.

"Mitä vitun väkeä täällä on töissä?" - arvostamani suolistoneuvos leikkaussalissa

Aivan. Ei siellä ihan terveet yksilöt jaksa.

Back
Ylös Bottom