Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

onkohan muuten kukaan #DeGröna laskeskellut minkälaiset päästöt tuosta sotimisesta syntyy & jälleenrakentamisesta sitten joskus

mutta emmeköän me Isänmaassa pelasteta sitten ympäristöämpäristötoimilla koko maalima?

paitsi jos koko pallo räjähtää ytinsodassa, niin ei ole mitään pelastettavaa!

saava vain uhfoMiehet imetellä, että mitähän tuolakin tapahtuu?

Mitä täällä tapahtuu?

Screenshot_20220301-163335_Gallery.webp

@MÖYKKYNEN

en nyt sekaannu sivuraiteille sotaketjussa niin sekaannun täälä: etkö MÖYKKYNEN ole noudattanut sitä oppia, että börssiin laitetaan vain sitä ylimääräistä rahaa, se mikä ollaan valmiita menettämään? tällöinhän alamäki ei haittaa mitään, kun sille rahalle mikä sielä on ei ole mitään akuuttia tarvetta

Minulla ainakin onely ylimääräinen raha börssissä, käyttövarallisuus käyttötilillä, ja sitähän ei poikaMies paljoa tarvitse

ja Minulla toisaalta tipahtanut börs alkuvuoden aikana vasta vähä rapia vuositulojen verran: ei tunnu missään!
Jahans, täällä kuittallaan minulle. Itse asiassa en voisi harjoittaa sijoittamista ollenkaan, jos noudattaisin tuota neuvoa, koska en ole valmis menettämään yhtään rahaa. En sillä, että minulla olisi akuuttia tarvetta rahalle. Ei ole enkä tarvitse sitä enempää, mutta haluan sitä lisää. Paljon lisää. Toivottavasti onnistuin avaamaan hieman sijoitusstrategiaani. Hyödyntäkää vapaasti näitä neuvoja myös omissa sijoituksissanne.

Veli möykkysen ratekiasta tuli mieleen, paljonko rahaa on tarpeeksi?
Tai paljonko sitä pitää kuukausitasolla tulla että riittää?
Heittäkää jotain summia.

Back
Ylös Bottom