maltsu
VIP
Puuttuu listalta: rakentakaa ny jumalauta sitä ydinvoimaa ja vauhdilla! =D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite en enää pysty palaamaan wintoosanhinkkaajaksi. Tai etes androidinPitäs tilata lelut uuteen duuniin. Pystyyköhän Macilla tekeen töitä? Vai meneekö eka viikko siihen, että saa edes tarvittavat työkalut asennetuksi + osaa liikkua käyttöjärjestelmässä..
Puuttuu listalta: rakentakaa ny jumalauta sitä ydinvoimaa ja vauhdilla! =D
ytinsodassa
Jahans, täällä kuittallaan minulle. Itse asiassa en voisi harjoittaa sijoittamista ollenkaan, jos noudattaisin tuota neuvoa, koska en ole valmis menettämään yhtään rahaa. En sillä, että minulla olisi akuuttia tarvetta rahalle. Ei ole enkä tarvitse sitä enempää, mutta haluan sitä lisää. Paljon lisää. Toivottavasti onnistuin avaamaan hieman sijoitusstrategiaani. Hyödyntäkää vapaasti näitä neuvoja myös omissa sijoituksissanne.@MÖYKKYNEN
en nyt sekaannu sivuraiteille sotaketjussa niin sekaannun täälä: etkö MÖYKKYNEN ole noudattanut sitä oppia, että börssiin laitetaan vain sitä ylimääräistä rahaa, se mikä ollaan valmiita menettämään? tällöinhän alamäki ei haittaa mitään, kun sille rahalle mikä sielä on ei ole mitään akuuttia tarvetta
Minulla ainakin onely ylimääräinen raha börssissä, käyttövarallisuus käyttötilillä, ja sitähän ei poikaMies paljoa tarvitse
ja Minulla toisaalta tipahtanut börs alkuvuoden aikana vasta vähä rapia vuositulojen verran: ei tunnu missään!
Sun leppäkertuillakin on aktiivisempi seksielämä ku mulla.
Noh.. en nyt omaakaan kehuis. Ei niin mitään aikoihin.Sun leppäkertuillakin on aktiivisempi seksielämä ku mulla.
Veli möykkysen ratekiasta tuli mieleen, paljonko rahaa on tarpeeksi?
Tai paljonko sitä pitää kuukausitasolla tulla että riittää?
Heittäkää jotain summia.
Kaikki menee kumminkin.Veli möykkysen ratekiasta tuli mieleen, paljonko rahaa on tarpeeksi?
Heittäkää jotain summia.
Jos oikein alkaa mopo keulia, ei tahdo kympin nettoansiokaan kuussa piisata mihikään.Heittäkää jotain summia.
Veli möykkysen ratekiasta tuli mieleen, paljonko rahaa on tarpeeksi?
Heittäkää jotain summia.
Jätkähän on vokotin kanssa kuin Suomen James Bondeja