Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olen tässä puntaroinut

Laitanko sen neljä tonttua moottorikelkkaan vai teenkö sillä talon perustukset.

Lunta nimittäin on nyt merelläkin. Olis kyllä mettäsuksetkin.
Etsää mihinkää pilkille ehdi niiltä raksahommilta. Ja yhteisistä raksahommista seuraa avioero, ex-vaimo vie sitten sen kelkankin.

Itse olen puntaroinut lumihommia.
Se suurteholinko + kuorma-auton moottorilla varustettu Valmet olis ihan jees. Mutta toisaalta vattupuskasta löytyisi vanha tiehöylän puskulevy, ommuute sen verran jäykkää materiaalia että kestää nojata. Leveys 2,5m ja korkeus 1m. Alareunassa kulutusterä.
Jos hankkisi projektikuntoisen noin 20t pyöräkuormaajan ja tekisi levyyn sopivat sovitteet. Sitten vielä piikkiketjut etupyöriin.
Sillä kun jymäyttäisi puskulevyn maahan ja alkaa työntää polannetta niin naapurissa helisee myrnat kaapissa.

tänään oli taas porukkaa talossa niin lounaaksi kaikille eri ruokaa, tonnikalapasta, kana-aurajuusto panini, lihapullat ja muussi, savulohileipä ja cecarsalaatti, noniin kaikki tyytyväisiä.

arskanpaisteessa

Minäkn oletan eläväni syksyyn asti

kun aurinkonpaiste syksyllä loppuu, en, lupaa, mitään

jos en nousevan Suven aikana onnistu hommaamaan NAISta joka on kuvioissa vielä syksyn pimetessä, ennuste on huono
ei näitä yksinäisiä talvia enää jaksa, Minä kaipaan lämpöä, toisen imisen lämpöä

Voi jessus, että voi tuo lisääntyvä valon määrä ahdistaa näin paljon. Vaikka onhan se kiva, kun kesä tulee, mutta olis nyt vähän pimeempää.
Tämä aika vuodesta on vielä ihan persiistä, lämpötila pyörii jatkuvasti nollan molemmin puolin. Jos ei ole loskaa, niin sitten on hemmetin liukasta.

Valoisuus on toisinaan myös ihan kivaa sentään illalla/yöllä on pimeää.

nyssetuli

63FDFB4F-AED4-456C-AF98-35F93A54AC3E.webp

Minäkn oletan eläväni syksyyn asti

kun aurinkonpaiste syksyllä loppuu, en, lupaa, mitään

jos en nousevan Suven aikana onnistu hommaamaan NAISta joka on kuvioissa vielä syksyn pimetessä, ennuste on huono
ei näitä yksinäisiä talvia enää jaksa, Minä kaipaan lämpöä, toisen imisen lämpöä

Ootsä harkinnu homoks alkamista? Sähän voisit saada jonkun Isäkarhun joka kustantaisi elämän ja muitakin bonuksia. Ja ihan varmuuden vuoksi en itseäni tähän tarjoa, olen vanhanaikainen hetero.

Back
Ylös Bottom