Mistä olet hommannut, onko alkon hyllyllä. Pitää testata hirvikäristyksen kanssa.Hyvin meni poronkäristyksen kanssa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä olet hommannut, onko alkon hyllyllä. Pitää testata hirvikäristyksen kanssa.Hyvin meni poronkäristyksen kanssa.
Alko nettikauppa.Mistä olet hommannut, onko alkon hyllyllä. Pitää testata hirvikäristyksen kanssa.
On kyllä tämä maalima taas sellasella ratalla, että voihan perseenreikä.
Helpommin se tuolleen nautittavaksi tulee. Minulla on lennot Pariisin kautta, mutta on se vähän kassialma touhua retuuttaa mahdottomia kilikolikasseja ja mitä ny lentoemotkin sanoo.Alko nettikauppa.
tarkenna!
Minun lavvantaipäivä ei ainakaan ole poikennut normaalista mitenkään
-ylösnousemus lievässä krapulassa
-aamukahvi&rokin kuuntelua sohvalla
-ulosteellä piipahdus &NAISten katselua, tänäänkin rrrakastuin
seuraavaksi varmaan sitten sauna & saunaolut
Olen tässä puntaroinutSolis pilkkikeli.
Vein taas Ivan repliikin.
Näitä sotahommia meinasin.
Melekosta on hommat, juu.
Olen tässä puntaroinut
Mitähän ne sanois tämmösessä rivarin päädyssä, kun ei kyselis mitään, vaan rakennuttais tuohon kylkeen länsisiiven.Laitanko sen neljä tonttua moottorikelkkaan vai teenkö sillä talon perustukset.
minkälainen riski käyädä polkupyörällä kaljalla
Juuri arskanpaisteessa ajattelin, että taidan kuitenkin selviytyä hengissä tästä talvesta. Uskomatonta.Voi jessus, että voi tuo lisääntyvä valon määrä ahdistaa näin paljon. Vaikka onhan se kiva, kun kesä tulee, mutta olis nyt vähän pimeempää.
Laajennusta milloin ylös, alas ja sivullekin on meidän rouvakin suunnitellut tässä rivarin päädyssä ja minä revin olemattomia hiuksiani niiden suunnitelmien kanssa.Mitähän ne sanois tämmösessä rivarin päädyssä, kun ei kyselis mitään, vaan rakennuttais tuohon kylkeen länsisiiven.
Tarvis kuitenkin lisätilaa viskin juomiselle, musiikkihommille ja sen sellaisille.
muoks. joku tietty ois ostanu kerralla riittävän ison kämpän, mutta nää on näitä..
Pieni on talo.Olen tässä puntaroinut
Laitanko sen neljä tonttua moottorikelkkaan vai teenkö sillä talon perustukset.
Lunta nimittäin on nyt merelläkin. Olis kyllä mettäsuksetkin.
Alkaako pinppiä hiertämään normaaliakin enempi?Voi jessus, että voi tuo lisääntyvä valon määrä ahdistaa näin paljon. Vaikka onhan se kiva, kun kesä tulee, mutta olis nyt vähän pimeempää.