IVa
VIP
Antura ja sokkeli vainPieni on talo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Antura ja sokkeli vainPieni on talo.
Etsää mihinkää pilkille ehdi niiltä raksahommilta. Ja yhteisistä raksahommista seuraa avioero, ex-vaimo vie sitten sen kelkankin.Olen tässä puntaroinut
Laitanko sen neljä tonttua moottorikelkkaan vai teenkö sillä talon perustukset.
Lunta nimittäin on nyt merelläkin. Olis kyllä mettäsuksetkin.
Oli kyllä sen verran tiukkaa vääntöä että pistin itekin tippumaan.Työvoitto! Pihautin heti sumpit sen kunniaksi.
arskanpaisteessa
Heh. Etten vaan itsekin käynyt äsken bulvaanin kanssa keskustelua ja antanut ostovaltuutuksen.Laitanko sen neljä tonttua moottorikelkkaan
Juuri arskanpaisteessa ajattelin, että taidan kuitenkin selviytyä hengissä tästä talvesta. Uskomatonta.
Tämä aika vuodesta on vielä ihan persiistä, lämpötila pyörii jatkuvasti nollan molemmin puolin. Jos ei ole loskaa, niin sitten on hemmetin liukasta.Voi jessus, että voi tuo lisääntyvä valon määrä ahdistaa näin paljon. Vaikka onhan se kiva, kun kesä tulee, mutta olis nyt vähän pimeempää.
Minäkn oletan eläväni syksyyn asti
kun aurinkonpaiste syksyllä loppuu, en, lupaa, mitään
jos en nousevan Suven aikana onnistu hommaamaan NAISta joka on kuvioissa vielä syksyn pimetessä, ennuste on huono
ei näitä yksinäisiä talvia enää jaksa, Minä kaipaan lämpöä, toisen imisen lämpöä
Ootas tohtori kaivan täältä povitaskusta sulle yhden jutun …..Olen valltava plösö.
Syön senkin.Ootas tohtori kaivan täältä povitaskusta sulle yhden jutun …..
e![]()
J:lauta kuntit!
Isänmaamme Porista tulee tällästä rokkia!
kuka olisi sukonut?
View: https://www.youtube.com/watch?v=KK4PVPBRi3I
Vaikuttiko erikoisreportteri cisco pääkaupungissa? Tuleeko koskaan liikuttua senaatintorin laitamilla, olisi pieni tiedustelutehtävä.Ootas tohtori kaivan täältä povitaskusta sulle yhden jutun …..
e![]()
Kyllä ja lähes päivittäin, nyt sohva ja kohta farmisuomiVaikuttiko erikoisreportteri cisco pääkaupungissa? Tuleeko koskaan liikuttua senaatintorin laitamilla, olisi pieni tiedustelutehtävä.