Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän tuossa ole hakusessa oma takatukkanuuskamuikkunen
Kylän toiseksi paras polviseppä.Minä kyllä tänään ohimennen ajattelin että jos tohtorilta nuljahtaa polvilumpio sohvalta noustessa niin kuka sen korjaa?
Minä kyllä tänään ohimennen ajattelin että jos tohtorilta nuljahtaa polvilumpio sohvalta noustessa niin kuka sen korjaa?
Katolta tippuneita on aivan likaa. Syksyllä putsataan rännejä, talvella lumia. Kantapäät, sääret ja selät kovilla.Nyt ei sais nauraa ettei karma kosta mutta pikkaisen hymyilytti, oon kyllä tullut itekkin katolta alas joskus.
![]()
Lassi, 39, pudotti lunta katoltaan: "Sitten lipesi jalka”
Lassi, 39, kiipesi lauantaina talonsa katolle puhdistamaan aurinkopaneeleja lumesta. Maanantaina joensuulainen lähti lomalle Havaijille, mutta haaveet golfaamisesta ja surffauksesta mätkähtivät pihatien asfalttiin. Käsi on kipsissä, ja muistoksi jäi kodin valvontakameraan tallentunut video.www.is.fi
Nooo kävi kyllä mielessä että voisiko esim polven operoida itse jos laittaisi tarpeeksi puudutusta.Self-surgery - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
Eijyllä. Maha tulee tielle.Nooo kävi kyllä mielessä että voisiko esim polven operoida itse jos laittaisi tarpeeksi puudutusta.