Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tässä nyt yksi...
gif-this.gif

Asia kunnossa.

Minä kyllä tänään ohimennen ajattelin että jos tohtorilta nuljahtaa polvilumpio sohvalta noustessa niin kuka sen korjaa?

Nyt ei sais nauraa ettei karma kosta mutta pikkaisen hymyilytti, oon kyllä tullut itekkin katolta alas joskus.

Nyt ei sais nauraa ettei karma kosta mutta pikkaisen hymyilytti, oon kyllä tullut itekkin katolta alas joskus.
Katolta tippuneita on aivan likaa. Syksyllä putsataan rännejä, talvella lumia. Kantapäät, sääret ja selät kovilla.

Nooo kävi kyllä mielessä että voisiko esim polven operoida itse jos laittaisi tarpeeksi puudutusta.
Eijyllä. Maha tulee tielle.

e: yksi kylän spede teki kyllä itelleen poskiontelopunkion.. :LOL: Ite vain pistelly itelle kortisonia olokapäähän ja jotain sisäänkasvaneita kynsiä leikelly ns. juuria myöten. Poloveen pittää päästä sen verran kaukaa ja erisuunnista veistelemään että ainakin multa loppuu käsien pituus ja liikkuvuus kesken

Viimeksi muokattu:
Yhdelle tutulle kävi semmonen homma että oli tikkaiden kanssa noussut sahaamaan puusta oksia moottorisahalla. Onnistui tietysti putoamaan kesken operaation kaikkine sahoineen ja meni taju. Havahtui sitten maasta ja huomasi että siinä se pään vieressä Husqvarna käydä jytkyttää tyhjäkäyntiä.

Back
Ylös Bottom