Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli joku naapuri yrittänyt ryöstää mun pojan puukolla uhaten Helsingin yössä viime viikolla, pääsi tilanteesta irti ja juoksi karkuun. Kysyin että miksi kerrot vasta nyt niin ei halunnut pilata mun Ylläksen reissua, oikeassa oli. Vitun neekerit.
Pitäisi olla sellainen Mick Dundee henkinen veitsi koko ajan kannossa.

No ei, ollut varmaan ihan hyvä ratkaisu irtaantua.

Jaahans tuli sitten kotitestistä hellällä pyöräytyksellä nenästä positive. Oireet mieto köhä ja kuumetta 37,5.
Odotamme tiivistä reportaasia, aina siihen asti että on annettu lääkitys henkityskoneeseen kytkemistä varten.
Pitäisi olla sellainen Mick Dundee henkinen veitsi koko ajan kannossa.

No ei, ollut varmaan ihan hyvä ratkaisu irtaantua.
Noi ei taida koskaan olla alle 5 hengen porukassa, vaikka pari pystyisi hoitelemaan niin joku perkele tuikkaa sivusta kylkeen.
Ihme että kakaroilla tsadin suunnalla alkaa olemaan puukot mukana, muillakin kuin neekereillä.

Oli joku naapuri yrittänyt ryöstää mun pojan puukolla uhaten Helsingin yössä viime viikolla, pääsi tilanteesta irti ja juoksi karkuun. Kysyin että miksi kerrot vasta nyt niin ei halunnut pilata mun Ylläksen reissua, oikeassa oli. Vitun neekerit.

Kun tuota magaa harrastaa niin toivoo koko ajan että tulis joku naapuri ryöstämään. Varsinkin kun kävin stadissa ja bussillakin liikuin. Ei tarttis montaa tulla, mutta joku 2-3 vaikka.

Taitaa pikkupojat vaan olla mieluisimpia kohteita kuin skrode parrakas kalju☹️

En osaa saksaa. Mutta tästä tuli mieleen, että kotikyläni lukion saksanopettaja aikoinaan suomennutti opiskelijoilla Rammsteinin sanoituksia.

En tiedä kyllä onko totta. Itse kun en tuota lukiota koskaan käynyt.
Tässä tapauksessa parempi ettet osaa 😁 halusin vaan kantaa saastaisen oksani runityttöjen kekoon kun muutkin.

Ihan sama rasti, vielä pahempana(*) jokaisella terkkalääkärillä.

(*) ttl asiakaskunta rajoittuu kumminkin ihmisiin, jotka pystyvät pysymään jossain määrin työelämässä, eli ei lapsia, vanhuksia, narkkeja, hulluja, eikä köhköh vähemmistökansalaisia.
Noiden sijaan varhaiskasvattajia, opettajia ja hoitohenkilökuntaa, joiden ongelmana on se kun "Lissu sanoi mulle pahasti ja sitten mä suutuin Lissulle ja nyt mun esimies on sitä mieltä että mun pitäis pyytää Lissulta anteeksi... niin, kyllä mä kaks viikkoa salkkua tarvitsisin jaksaakseni..." 😬

Kun tuota magaa harrastaa niin toivoo koko ajan että tulis joku naapuri ryöstämään. Varsinkin kun kävin stadissa ja bussillakin liikuin. Ei tarttis montaa tulla, mutta joku 2-3 vaikka.

Eihän ne tyhmiä ole ja ala vapaaehtoisesti ottamaan kuokkaansa, toisaalta ei ymmärrä että high reward, high risk juttua.
Tosin sitten saatas lukea lehdestä että Porilainen insinööri pahoinpidellyt lapsia snadissa, aina häviää.

Eihän ne tyhmiä ole ja ala vapaaehtoisesti ottamaan kuokkaansa, toisaalta ei ymmärrä että high reward, high risk juttua.
Tosin sitten saatas lukea lehdestä että Porilainen insinööri pahoinpidellyt lapsia snadissa, aina häviää.
Ei ilmeisesti mitään kovin pro-tyyppejä kun uutisessa kahtesti jäänyt vain yritykseksi.

Toki tuon pariskunnan miespuolinen on saattanut olla Mick.

No on toi poika 196/91 ja nyrkkeilyä sen 7-8 vuotta. Sanoin sille että hyvä ratkaisu tilanteessa ja sanoin että myöhemmin tulee niitä ajatuksia että olisko pitänyt tyrmätä jne… perustelin hänelle miksi hän teki oikein ja jättää sen jossittelun mielestään parhaansa mukaan. Se on vähän eri painia salilla kuin lumessa lenkkareissa. No onneksi ei käynyt pahemmin. Yleensä ne tulee jengillä tämä oli siinä tilanteessa yksin mikä on poikkeuksellista.

e 88kg

Oon kans aina saanut kulkea rauhassa, koiran kans joskus säikytettiin pari nistiäkin juna-asemalta syssyllä.

Mies sahas fillarista lukkoa, nainen piti vahtia. Nainen näki meidät eka, sen jälkeen kun huomas koiran se pudotti kimpsunsa ja pinkas juoksuun. Mies kurkkas pyörän takaa ku orava kolostaan ja lähti kans kirmaan kun huomas mun tuijottavan takas ja naisen juoksevan jo kaukana 😅

Aika röyhkeetä toimintaa, siinä oli muitakin ihmisiä, asuintaloja ja kauppa vastapäätä. Mut joku sai pitää tsygänsä! Lämmitti mieltä.

Mulla on kyllä joskus sellaisia väkivalta fantasioita että pääsisi hakkaamaan tälläisen ryöstäjän oikein kunnolla, en tiijä miksi kun mieluummin poistun paikalta.

Vahvaa voimafantasiaa. Ootko milloin viimeksi oikeasti liikkunut esim. steissillä yöllä ja nähnyt minkä näköistä ja kokoista kollia stadin yössä liikkuu? Vai onko sulla jo chuck norris tasolla toi maga?

Sorry vaan, mutta aika nolo keski-ikäinen fantasia vedellä magalla neekeriä katuun.

Itse olen jo niin vanha, että ei magalla eikä mahalla laiteta porukkaa nippuun.

Kamppailulajit on toki ihan hyvä harrastus ja niistä voi olla etua/hyötyä. Eikös krav magassa idea ole tehdä hyökkääjä toimintakyvyttömäksi ja poistua nopeasti takavasemmalle.

Sitäpaitsi jos vastustaja on aineissa niin saa ihan todella painia.

Ikävä puoli on, että nuorten keskuudessa päihteiden käyttö on suurta.

Vahvaa voimafantasiaa. Ootko milloin viimeksi oikeasti liikkunut esim. steissillä yöllä ja nähnyt minkä näköistä ja kokoista kollia stadin yössä liikkuu? Vai onko sulla jo chuck norris tasolla toi maga?

Sorry vaan, mutta aika nolo keski-ikäinen fantasia vedellä magalla neekeriä katuun.

Itse olen jo niin vanha, että ei magalla eikä mahalla laiteta porukkaa nippuun.
Minä en ole mikään tappelija mutta olen aikanaan harrastanut thai boxingia mikä nyt ehkä voisi olla lähimpänä katutappelua kamppailuista heti vapaaottelun jälkeen.
Vapaaottelu kehässä antaa ehkä parhaita valmiuksia tapella kadulla mutta mikään tuskin siihen että on useampi tulossa päälle ilman mitään sääntöjä, paitsi itse tappeleminen kadulla.

Minä en ole mikään tappelija mutta olen aikanaan harrastanut thai boxingia mikä nyt ehkä voisi olla lähimpänä katutappelua kamppailuista heti vapaaottelun jälkeen.
Vapaaottelu kehässä antaa ehkä parhaita valmiuksia tapella kadulla mutta mikään tuskin siihen että on useampi tulossa päälle ilman mitään sääntöjä, paitsi itse tappeleminen kadulla.
Niin? En tainnut sulle mitää kommentoida?

Back
Ylös Bottom