Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pari kertaa vuodessa

se on usein se

koskahan Minua on viimeksi haastettu jonkun kotiin tai kodinomaiseen ympäristöön juopottelemaan

muistan kyllä tilaisuuden, ne oli synttärit mutta Minulle ei kerrottu niistä etukäteen, mutta koska se on ollut: varovainen arvio että ei kauaksi kymmenestä vuodesta heitä
näin en siis osannut etes kutsujan morsianta onnitella jonka kekkerit ne olivat

(*) ttl asiakaskunta rajoittuu kumminkin ihmisiin, jotka pystyvät pysymään jossain määrin työelämässä, eli ei lapsia, vanhuksia, narkkeja, hulluja, eikä köhköh vähemmistökansalaisia.
Ihmettelen kyllä juu meilläkin, että ne hullut ei koskaa tunnu olevan sairaana / poissa muuten lääkärin luvalla. Aina ovat paikalla pilaamassa muiden päivän

palvelin vuonna -98

en aivan kaikkea enää tarkasti muista

mm. kapteenin nimen muistan, muita päälllykäisiä en nimeltä, naamalta kyllä &keppiAnttosen

Minä tosin en keppiä häneltä hakenut

palvelin vuonna -98

en aivan kaikkea enää tarkasti muista

mm. kapteenin nimen muistan, muita päälllykäisiä en nimeltä, naamalta kyllä &keppiAnttosen

Minä tosin en keppiä häneltä hakenut
En kyllä itsketään varmaksi muista.

Mutta sen muistan että komppaniassa oli eräs alik Houni.
Häntä kutsuttiin luonnollisesti nimellä Mahouni.

Ja ne ketkä eivät ymmärtäneet, neljä telamiinaa kantoon ja kolme kierrosta kasarmin ympäri parasta mahdollista vauhtia.

"Metalliliittoa juonsi vuoteen 2006 asti Klaus Flaming, joka tammikuussa 2004 sai parikseen Inferno-lehden nykyisen päätoimittajan Matti Riekin. Viimeisen Metalliliitto-lähetyksensä Flaming juonsi 30. marraskuuta 2006 ja on sittemmin siirtynyt Nelonen Median vuoden 2007 alussa aloittaneen radiokanavan Radio Rockin juontajaksi. Ohjelman pituus kasvoi alun 45 minuutista ensin tunnin mittaiseksi ja lopulta kahteen tuntiin. Lähetysaika vaihteli keskiviikko-, torstai- ja sunnuntai-illan välillä"

OLtiin kuntit kaikki oikeassa.

Jaha, haastiksesta palauduttu. Kolme varttia oli varattu aikaa ja haastattelivat melkein sen pari tuntia, ihmettelen kyllä suuresti jos ei tule työtarjousta pikimmiten. Satuin vielä ulkona törmäämään tuttuun kirurgiin ja jäätiin siinä jutulle, kovasti kehu ja sanoi että toivottavasti nähää salissa. Tämän herran kanssa tehty paljon salitöitä aikanaa niin eiköhän joku sana kiiri rekryäjän korviin.

Back
Ylös Bottom