Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Etätyöt on gyl hyviä. Aloittelee siinä puoli ysiltä. Lounasta haen kaupungilta. Kolmelta saa jo lopetella ja mennä jumpalle. Samat työt tulee hoidettua mitä konttorilla 8-16.
Siihen on sikke ero kun oli aiemmin pidemmällä duunissa. Heräsin viideltä jotta ehdin seiskaks työmaalle ja kolmelta vekka jotta ehdin neljäks kotiin. Tämä kellokortin takana. Eli työhön käytetty aika 6-16.

Ei onnea vaan menestystä! Paras valmistautuminen on kun jättää viikset pesemättä nii nenässä tuntuu menestyksen tuoksu koko päivän. 👍
Juuri näin. Kyllä tuossa parrassa on vielä sitä voitontuoksua jäljellä, assertoin dominanssia. Pätevyys työhön on melkoinen, että en usko tämän olevan kädenpuristusta kummempi keissi. :barefoot:

Voisi pitää oman pienen ihmisen mielenilmaisun hallitusta vastaan ja alkaa tankkaamaan bensat Tallinnassa.

Samalla voisi tankata muutakin.

Viimeksi muokattu:
I have waited all my life for someone to get me out of here I never knew the view from the edge of the world would look like this
Alta hyisen pinnan sen
Tieto löytyy, polku kultainen.
Tyynnyttää sen mieles suo,
mut varo et ei vie sen vuo.

Niin toiset laulun kuulla voi
ja sävel sen näin taikaa soi,
Mut rohkee täytyy olla sun
Tiedon kun, saat sä salatun.

Samalla voisi tankata muutakin.
Elä tankkaa ainakaan Kullinoka Viin. On helvetin pahaa.

Kullinoka-Viin-40%25-0%2C50-l-PET.jpg

kuuntelen kun taustalla pelataan gurlinkia, selostaja "miehillä on enemmän heittoja päässä ja pitää pitää huoli omista kivistä" "pesässä on hyvät kivet" no joo melko väsynyttä mutta naurattaa silti

Das Herz ist gebrochen, die Seele so wund
Und du schaust mich an mit einem Knebel in dem Mund
En osaa saksaa. Mutta tästä tuli mieleen, että kotikyläni lukion saksanopettaja aikoinaan suomennutti opiskelijoilla Rammsteinin sanoituksia.

En tiedä kyllä onko totta. Itse kun en tuota lukiota koskaan käynyt.

Muutama vuosi sitten menin lekuriin (yksityiselle) kun kylkeen tuli ihan randomisti sellaista atooppisen ihottuman tyyppinen läntti, kerroin siinä että sipikort on auttanut aika hyvin. Tyyppi tuumasi että no jatka sitten sen käyttöä.
Keskustelu oli siinä ja olin jokseenkin että mitä vittua, minua kiinnostaisi tietää että mitä se oli mutta toista ei. Kassan kautta pihalle, vituttaa muuten taas vähän koko asia vaikka se itse vaivakin kyllä hävinnyt.

meilla, lukiossa, saksantunnilla onely tätä

heavymetal: negative
en muuten tuohon aikaan vielä etes kovin paljoa heavymetallia kuunnellut, lopullinen musiikkimaunmuunnos tapahtui vasta asevelipalveluksessa, kun jokaJumalan keskiviikko kuunneltiin tuvassa metalliliitto &bodomin punakantinen levy oli juuri julkaistu ja pyöri myös vimmatusti tuvan mankassa

View: https://www.youtube.com/watch?v=Fpu5a0Bl8eY

katsoin wikpediasta, että rammstein ei ollut etes mitään vielä julkaissut kun olin lukiolainen

rammstein tuli tutuksi vasta opiskelijapoikana wasalandiassa, kun sielä oli joku jannu jonka luona vähä tissuteltiin kaljaa ja kuunneltiin sitä ja hän osasi hyvin saksaa ja osasi suomentaa joka biitsin
tarjosi muuten rommiakin, sen jälkeen en ole mastanut tuotetta
rommipuollo on kyllä henkilökohtaisessa viinakaapissakin, koska josku piti päästä käymään viinakaupassa vaikka mitään asiaa sinne ei ollutkaan ja tein heräteostoksen viinakaupasta
saa nähdä korkkaanko sitä ikin? entä jos se on kaamean pahaa? ainakin muistikuva rommista vuodelta noin -00 vahvistaa tuota pahanmakuisen mielikuvaa

rammstein ja rommi siis kuuluvat minulla yhteen, tai siis eivät kuulu yhteen

NAISia olisi saanut olla enemmän

Muutama vuosi sitten menin lekuriin (yksityiselle) kun kylkeen tuli ihan randomisti sellaista atooppisen ihottuman tyyppinen läntti, kerroin siinä että sipikort on auttanut aika hyvin. Tyyppi tuumasi että no jatka sitten sen käyttöä.
Keskustelu oli siinä ja olin jokseenkin että mitä vittua, minua kiinnostaisi tietää että mitä se oli mutta toista ei. Kassan kautta pihalle, vituttaa muuten taas vähän koko asia vaikka se itse vaivakin kyllä hävinnyt.
Ei käy kyllä kateeksi työterveyslääkärin pestiäkään. Pitäs tietää vähän niin kuin kaikista taudeista kaikki, kun jengiä lappaa jonossa sisään päivästä toiseen. Sit parissa kymmenessä minuutissa diagnoosi (ja mielellään varmaan hoitokin) ihan sama mikä vaiva ja minkä sortin veijari selittämässä.

Kyllä siinä vois äkkiä olla omatekoista pirtureseptiä kädessä. Sisäiseen käyttöön.

Ei käy kyllä kateeksi työterveyslääkärin pestiäkään. Pitäs tietää vähän niin kuin kaikista taudeista kaikki, kun jengiä lappaa jonossa sisään päivästä toiseen. Sit parissa kymmenessä minuutissa diagnoosi (ja mielellään varmaan hoitokin) ihan sama mikä vaiva ja minkä sortin veijari selittämässä.

Kyllä siinä vois äkkiä olla omatekoista pirtureseptiä kädessä. Sisäiseen käyttöön.
Ihan sama rasti, vielä pahempana(*) jokaisella terkkalääkärillä.

(*) ttl asiakaskunta rajoittuu kumminkin ihmisiin, jotka pystyvät pysymään jossain määrin työelämässä, eli ei lapsia, vanhuksia, narkkeja, hulluja, eikä köhköh vähemmistökansalaisia.

Back
Ylös Bottom