Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
semmoista se on kun en tuntenut Tohtoria kohtaan minkäänlaista sexuellia vetovoimaa
jos olisit ollut jonkun hehkeän lanssikuskin kanssa liikenteessä niin voi olla, että olisin pysynyt etäällä
Olen harmiton pieni talipallo, minua uskaltaa lähestyä kaikki. Useimmat toki jättävät väliin.Se tästä oiskin puuttunut että olisi tuntenut sellaista.
Se toinen lanssikuski oli kyllä hyvin invisuksen oloinen.
Useimmat toki jättävät väliin.
Joo, viime kesänä oli. Toissa vuonna, eij.oli sielä semmonen vaalea blondi ainakin viime Suvena
Tästä tulikin mieleen. 18v ikäisiä kun olimme ja kaverin porukat oli jossain reissussa ja niillä oli (iki)vanha kunnon 200D Mercedes. Keksittiin sitten, että löpöhän on halpaa ja saadaan ajella P..rallia paljon enemmän vähillä rahoillamme. Pumpulla toki löpö kanisteriin ja tankkaus kotipihassa.löpö on värjätty punaiseksi ja sitä ei saa käyttää tieliikenteessä ajoneuvoissa koska vähempi verotettua.
Das Herz ist gebrochen, die Seele so wundTehän ootte täällä ku mitkäki teinitytöt noiden laulunsanojen kanssa.
Uuno Turhapurokin todennut että vaakataso on ihmiselle ehtottomasti paras asento.Olen muuten pötköttänyt sängyssä jo kolmisen-nelisen tuntia.
Tsek. Pysyy hyvin tasapainossa.Uuno Turhapurokin todennut että vaakataso on ihmiselle ehtottomasti paras asento.
Ei onnea vaan menestystä! Paras valmistautuminen on kun jättää viikset pesemättä nii nenässä tuntuu menestyksen tuoksu koko päivän.Työhaastis sit päivästä, wish me luck!