Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
naurattamassa naisia
Minulla yleensä riittää että saapuu paikalle ja kaikki alkaa nauramaan. Joskus toki täysi hiljaisuus.anna nyt muutama tipsi, älä jätä ilmaan roikkumaan
Minulla yleensä riittää että saapuu paikalle ja kaikki alkaa nauramaan. Joskus toki täysi hiljaisuus.
Itse kun ei noista tappeluhommista tosielämässä oikein ymmärrä niin epäilen että noinkohan sitä osaisi toista lyödä ns. pään läpi? Ihmistä kun en ole tosissaan koskaan lyönyt enkä potkinut, reenatessa thaita toki mutta silloinkin aina hidastaen.Eiku voimalyönti (takakäsi) leukaan. Niin lujaa, ettei tule kuin yksi lyönti. Sitten karkuun.
Ei mitään munillesihtaamista :D
Aerobinen kunto on hyväksi kyllä, vaan eipä taida olla merkitystä hikoilun määrään. Ihan sama kuinka hyvässä kunnossa on ollut, niin aina hikoilee saman verran ja se ei ole vähän.Tiättekö kundit, mä olen ajatellu että taidan aloittaa jonkun kamppailuharrastuksen. Sais vähän aerobistakin kuntoa, hikoilin eilen suoraan yhden muijan silmään kun oltiin silleen ja se meinas vähän latistaa tunnelmaa.
Yhtä hyvää kun etsii niin aika tohinaa se on välillä.montäkohan akkaa tuolla Rommelilla on? ei pysy kyllä yhtään kärryillä, joka päivä kuitenkin tuntuu panevan
Voi veljet!
Tilannetaju ja klassiset keskustelunaiheet, työkuvioista on helppo vääntää huumoria ja tuolla sote-alalla kun on aika musta huumori niin lähtee vähän iskee siitä kipinää. Asiaa edisti tottakai se että otin siinä paitaa pois ja (perehdytyksessä oleva) neiti totesi että jopas on lihasta miehellä, helppo löytää deltsi ja heti lähtee jatkamaan jollain flirtillä perään. Ei saa olla liian härski ja suora, muuten se on vain ällöä. Tällä kertaa kaksi nuorukaista siinä niin huumori lensi kun itsekin alan_miehiä.anna nyt muutama tipsi, älä jätä ilmaan roikkumaan
Yhtä hyvää kun etsii niin aika tohinaa se on välillä.
Itse kun ei noista tappeluhommista tosielämässä oikein ymmärrä niin epäilen että noinkohan sitä osaisi toista lyödä ns. pään läpi? Ihmistä kun en ole tosissaan koskaan lyönyt enkä potkinut, reenatessa thaita toki mutta silloinkin aina hidastaen.
Siksi toisekseen siinä on käsi rikki jos oikeasti kovaa lyö päähän, huonolla tuurilla pääkin.
kaksi nuorukaista
Tossa sinun ongelmasi. Kyllä niille voi kanssa iskeä juttua jos ei muuten, niin treenimielessä. Sitten osaa iskeä juttua sen nuoren ja hehkeän kanssa. Se on sitä keskustelutaidon ja puhumisen opettelua.vanha haaka
turha etes toivoa perjantaiksi jotain nuorta ja hehkeää
Mulla menee naisen kauneuden mukaan keskustelutaito, mikäli joku "ei kiinnosta tapaus" niin johan juttua lentää mutta potentiaalisen naaraan kanssa se on lähinnä sellaista änkytystä. Toki riippuu missä kontekstissa ollaan, työasioissa raha menee aina edelle ja silloin ei änkytetä.Tossa sinun ongelmasi. Kyllä niille voi kanssa iskeä juttua jos ei muuten, niin treenimielessä. Sitten osaa iskeä juttua sen nuoren ja hehkeän kanssa. Se on sitä keskustelutaidon ja puhumisen opettelua.

Oikeastaan ainoa nainen joka on saanut minut hieman änkyttäjämäiseksi on tämä nykyinen tyttöystävä. Hyvin harva sellaiseen kykenee, lähinnä kaiketi siksi että menen vähän sellaisella hälläväliä asenteella.Mulla menee naisen kauneuden mukaan keskustelutaito, mikäli joku "ei kiinnosta tapaus" niin johan juttua lentää mutta potentiaalisen naaraan kanssa se on lähinnä sellaista änkytystä. Toki riippuu missä kontekstissa ollaan, työasioissa raha menee aina edelle ja silloin ei änkytetä.
änkyttäjämäiseksi
Ulkonäöllä on hyvin harvoin mitään tekemistä asian kanssa, ihan tavallisia ihmisiä ne kauniit ja kurvikkaat naisetkin on. Enemmän oli tällä kertaa kyse sisäisestä ristiriidasta ja persoonasta.johtuuko tisseistä?
opettelua
reenaat vähän muuveja etukäteentuo on se ongelma, ei ole ikinä kinostanut
kaikki pitäis osata heti ei riitä keskityskyky opetella