Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitäisköhän joskus mitata pituus? (koko henkilön pituus)
eikö se se vähä reilu kaks metriä ole?
Miehekkäät 180
jaa, luulin notta tarkotit kokonaispituudella Mies + mulukku
Mulla on sama homma. Kun korona sulki salit, olin hyvässä reeniputkessa ja elämäni massoissa 90 kg. Vuotta myöhemmin vaaka näytti 80 kg. Kun salin lisäksi meni lounasravintelit kiinni, niin oli täysin mahdoton pitää massaa yllä.Minulla olisi vara nostaa massa 88 kiloon ja olisin etelleen normaalipainoinen
en tule ikinä saavuttamaan tuota, 85 joskus ollut ja sen ylläpito kauhean työn takana, heti jos lipsahtaa niin tipahtaa kasikympin tuntumaan
Liha tarttuu onneks helposti myös.
Niin. On mulla myös vyön alla vähintään 12v vaikeeta masennusta, vuosien jaksoja jolloin olin kielikuvallinen köysi kaulassa liki päivittäin. En mä silti päivääkään vaihtais pois, ne on tehny musta tämmöisen ku olen.Niin punnitse nyt sitten kumpi parempi: tilanteesi vai, että ei tartu massa, liha eikä NAISet
Henkkoht oon ainakin saman mittainen nykyään kuin olin p-voimien mittauksessa, josta on vierähtänyt jokunen vuosi.Miehekkäät 180. Mutta mahtaako olla painunu kasaan. Ommeinaan mitattu, armeijassa?. Ainakin kapula tulee nykyään lähemmäksi päätä.
p-voimien
Mulla on hävinnyt 2cm niistä ajoista, pää-varvas-mitasta. Muu mitta - siihen tarvitaan hyönteiskeräilysetti ja sokeripala että saa edes jotain lukemaa.Miehekkäät 180. Mutta mahtaako olla painunu kasaan. Ommeinaan mitattu, armeijassa?. Ainakin kapula tulee nykyään lähemmäksi päätä.
voiveljetminä vedin tuola aina vähän ryhtiä kasaan ettei joutunut kulmaMieheksi
liikaa vastuuta siinä hommassa meikämustalaiselle ja halusin vältellä sitä ja tuolla takstiikalla onnistuin yleensä hyvin!
Henkkoht oon ainakin saman mittainen nykyään kuin olin p-voimien mittauksessa, josta on vierähtänyt jokunen vuosi.