Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

aivan niinkuin olisin lukenut vastaavan otsakkeen useana vuonna aijjemminkin

lopputulos ollut silti negatiivinen

UMK-kappale ihastuttaa maailmalla: ”Suomen on pakko voittaa Euroviisut tänä vuonna”​

Minun pitäisi painaa BMI:n mukaan 80,8kg, jotta en olisi ylipainoinen läski. Tämä on minun tavoite. Olla normaalipainoinen. Ja jopa vielä hieman kunnianhimoisempi, aamupainoksi 79.9kg. Se olisi mielekästä.
Olen useita vuosia ollut ylipainoinen.

Eläkääkä lässyttäkö että paska laskuri näyttää väärin. On lihaksia, on paksut luut. Se on läskien puhetta. Sama ku väitätte että koolla ei merkitystä pieni muna osaa käyttää. Eikä rahalla merkitystä mieluummin köyhä koska suuri sydän. Sydän on luiden kanssa saman kokoiset kaikilla.

Tavoite kesälomien ekana päivänä punnitus. Siihen olisi ~5kk. Pudotettavaa 1kg/kk. Ei pitäis olla mahdoton. Ja paino pois pelkästä rasvasta. Tämä helppoa koska luut ei kevene ja lihaksia ei ole. Tukastakaan ei voi paino lähteä.

edit. Pitäisköhän joskus mitata pituus? (koko henkilön pituus)

Minulla olisi vara nostaa massa 88 kiloon ja olisin etelleen normaalipainoinen

en tule ikinä saavuttamaan tuota, 85 joskus ollut ja sen ylläpito kauhean työn takana, heti jos lipsahtaa niin tipahtaa kasikympin tuntumaan

Minulla olisi vara nostaa massa 88 kiloon ja olisin etelleen normaalipainoinen

en tule ikinä saavuttamaan tuota, 85 joskus ollut ja sen ylläpito kauhean työn takana, heti jos lipsahtaa niin tipahtaa kasikympin tuntumaan
Mulla on sama homma. Kun korona sulki salit, olin hyvässä reeniputkessa ja elämäni massoissa 90 kg. Vuotta myöhemmin vaaka näytti 80 kg. Kun salin lisäksi meni lounasravintelit kiinni, niin oli täysin mahdoton pitää massaa yllä.

On se vaan toisilla erilaista. Mulle riittää kun ajaa mäkkärin ohi niin jopa ilmesty puoli kiloo ihanuutta taas vyötärölle. Liha tarttuu onneks helposti myös.

E: Eräältä muijalta kuulin että se on joku maanviljelijägeeni 😁 auttanut selviämään kun on ollut vahva, lihava ja helvetin itsepäinen.

Niin punnitse nyt sitten kumpi parempi: tilanteesi vai, että ei tartu massa, liha eikä NAISet
Niin. On mulla myös vyön alla vähintään 12v vaikeeta masennusta, vuosien jaksoja jolloin olin kielikuvallinen köysi kaulassa liki päivittäin. En mä silti päivääkään vaihtais pois, ne on tehny musta tämmöisen ku olen.

Miehekkäät 180. Mutta mahtaako olla painunu kasaan. Ommeinaan mitattu, armeijassa?. Ainakin kapula tulee nykyään lähemmäksi päätä.
Henkkoht oon ainakin saman mittainen nykyään kuin olin p-voimien mittauksessa, josta on vierähtänyt jokunen vuosi.

p-voimien

minä vedin tuola aina vähän ryhtiä kasaan ettei joutunut kulmaMieheksi

liikaa vastuuta siinä hommassa meikämustalaiselle ja halusin vältellä sitä ja tuolla takstiikalla onnistuin yleensä hyvin!

Miehekkäät 180. Mutta mahtaako olla painunu kasaan. Ommeinaan mitattu, armeijassa?. Ainakin kapula tulee nykyään lähemmäksi päätä.
Mulla on hävinnyt 2cm niistä ajoista, pää-varvas-mitasta. Muu mitta - siihen tarvitaan hyönteiskeräilysetti ja sokeripala että saa edes jotain lukemaa.

Mulla BMI näyttää lievä ylipaino, silti pitäisi ottaa pois 9kg että olisi normaali. Onhan se oikeassa ei siitä mihkään pääse.

Mulla on ihan sama mitä teen niin kokoajan pitää olla nälässä ellei halua että ei ihan leviäisi, sama treenaako vaiko ei niin kaikki syömiset menee navan ympärille eikä raajoihin.

minä vedin tuola aina vähän ryhtiä kasaan ettei joutunut kulmaMieheksi

liikaa vastuuta siinä hommassa meikämustalaiselle ja halusin vältellä sitä ja tuolla takstiikalla onnistuin yleensä hyvin!
voiveljet

Joukkueessa oli kaksi itseni kanssa saman mittaista taistelijaa, joku meistä kolmesta oli aina kulmamiehenä hehe.

Back
Ylös Bottom