Khyyl.Taukkila? (tulkintani mukaan lokaatio pirkan_maa nykyään?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Khyyl.Taukkila? (tulkintani mukaan lokaatio pirkan_maa nykyään?)
Leikkuutupaan oletan myös? Sikäli kun olen kuullut, niin varmaan työsarkaa on niin paljon kuin haluaa tai laki sallii tehdä.Khyyl.
Itseasiassa ei leikkuriin vielä, meen keikkailemaan vähän kevyempää bisnestä alkuun. Avointa hakemusta pistänyt vasta päivä sitten aivoveriesteen väärälle puolen, mutta nyt olen paljon selektiivisempi sen suhteen mitä työajoilta suostun tekemään. Pidän kuitenkin tuon firman pystyssä sivutoimisena, mutta käyn pitämässä ammattitaitoa yllä alkujaan kevyemmissä puhteissa.Leikkuutupaan oletan myös? Sikäli kun olen kuullut, niin varmaan työsarkaa on niin paljon kuin haluaa tai laki sallii tehdä.
Onko takaveto?
Mistä aiheesta teit?Se oli kuulkaa opparista vitonen. Ai että. Mä oon niiiiiin tyytyväinen.![]()
Toi on jo tosi erikoisalaa mutta käytännössä ala kuin ala ellei sitä hommaa tee niin tippuu todella nopeasti kelkasta.Itseasiassa ei leikkuriin vielä, meen keikkailemaan vähän kevyempää bisnestä alkuun. Avointa hakemusta pistänyt vasta päivä sitten aivoveriesteen väärälle puolen, mutta nyt olen paljon selektiivisempi sen suhteen mitä työajoilta suostun tekemään. Pidän kuitenkin tuon firman pystyssä sivutoimisena, mutta käyn pitämässä ammattitaitoa yllä alkujaan kevyemmissä puhteissa.
Pääsääntöisesti vetää molemmista päistä, takavedon saa kyllä kytkettyä pois jolloin vetää pelkkä etupää.Onko takaveto?![]()
Tilannetietoisuus ja tunneälytaidot.Mistä aiheesta teit?
Sepä, vähän on pitkän aikavälin suunnitelmia tiedossa tässä muutenkin, niin välillä verestellään fiiliksiä wanhasta ammatista.Toi on jo tosi erikoisalaa mutta käytännössä ala kuin ala ellei sitä hommaa tee niin tippuu todella nopeasti kelkasta.
Samaa mä oon miettinyt koko tämän ajan.
Täältä olet varmaan saanut paljon esimerkkejä ja hyvää aineistoa.Tilannetietoisuus ja tunneälytaidot.
Ehdottomasti. Koko työ on täynnä analyyseja tämän ketjun keskusteluista.Täältä olet varmaan saanut paljon esimerkkejä ja hyvää aineistoa.
Nuo on ilmeisesti niitä hommia, jotka hallitsemalla saisi ns. kyntää mielin määrinTilannetietoisuus ja tunneälytaidot.
Jonkun pitäisi kyllä tehdä tuosta väitöskirja tms.Anyways, Maximum Attack olisi silti ollut hienompi aihe![]()