Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Leikkuutupaan oletan myös? Sikäli kun olen kuullut, niin varmaan työsarkaa on niin paljon kuin haluaa tai laki sallii tehdä.
Itseasiassa ei leikkuriin vielä, meen keikkailemaan vähän kevyempää bisnestä alkuun. Avointa hakemusta pistänyt vasta päivä sitten aivoveriesteen väärälle puolen, mutta nyt olen paljon selektiivisempi sen suhteen mitä työajoilta suostun tekemään. Pidän kuitenkin tuon firman pystyssä sivutoimisena, mutta käyn pitämässä ammattitaitoa yllä alkujaan kevyemmissä puhteissa.

Itseasiassa ei leikkuriin vielä, meen keikkailemaan vähän kevyempää bisnestä alkuun. Avointa hakemusta pistänyt vasta päivä sitten aivoveriesteen väärälle puolen, mutta nyt olen paljon selektiivisempi sen suhteen mitä työajoilta suostun tekemään. Pidän kuitenkin tuon firman pystyssä sivutoimisena, mutta käyn pitämässä ammattitaitoa yllä alkujaan kevyemmissä puhteissa.
Toi on jo tosi erikoisalaa mutta käytännössä ala kuin ala ellei sitä hommaa tee niin tippuu todella nopeasti kelkasta.

Tilannetietoisuus ja tunneälytaidot.
wait-what-meme-16.webp

Back
Ylös Bottom