Laardi
VIP
Ja mihin on unohtunut vanha kunnon penaalissa multiin? Ei tule paljon päästöjä.
Kotikylillä tuli iso remontti hautausmaalle kun raatojen nesteet pääsi vesistöön.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mihin on unohtunut vanha kunnon penaalissa multiin? Ei tule paljon päästöjä.
Mutta kuluu kuitenkin kun arkku sinne hautaan pitää kuitenkin laskea, oli se tyhjä tai ei.Minut voi kuoleman jälkeen heittää vain jonnekkin maastoon. Luonto hoitaa loput eikä kulu naurettavia summia rahaa hautajaisiin.
Olisin laittanut hylkyyn enemmän, imo
Miksi? En kuulu edes kirkkoon eikä aina tekis mieli kuulua yhteiskuntaankaan. Eikai tuossa mitään lakia ole?Mutta kuluu kuitenkin kun arkku sinne hautaan pitää kuitenkin laskea, oli se tyhjä tai ei.
Onhan näistä ties mitä määräyksiä.Miksi? En kuulu edes kirkkoon eikä aina tekis mieli kuulua yhteiskuntaankaan. Eikai tuossa mitään lakia ole?
Aivan järjetöntä käyttää rahaa arkkuun. Sinne laitetaan sit ruumis ja haudataan se ikuisiksi ajoiksi maahan. Hurraa. Teen itse arkkuni prkl jostain liimalevystä![]()

Mites eläkehakemusten läpimeno rosenteissa?Olen edistynyt codissa.
Aivan järjetöntä käyttää rahaa arkkuun.
Mun mielestä hautajaiset ovat aina liian vakavia.Hautajaiset on minusta taikauskoa. Joku elegantti Soylent Green-tyylinen ratkaisu pitäis saada normalisoitua. Oikea vuosikin.
Mut on kyllästetty cola zero addiktion myötä sellaisella määrällä säilöntäaineita etten maadu ikinä. Luokitellaan jo ongelmajätteeksi.Aivan järjetöntä käyttää rahaa arkkuun. Sinne laitetaan sit ruumis ja haudataan se ikuisiksi ajoiksi maahan. Hurraa. Teen itse arkkuni prkl jostain liimalevystä![]()
Valan betonista, siihen voisi kaivertaa tekstin että on tämä saatana työmaa.Aivan järjetöntä käyttää rahaa arkkuun. Sinne laitetaan sit ruumis ja haudataan se ikuisiksi ajoiksi maahan. Hurraa. Teen itse arkkuni prkl jostain liimalevystä![]()
Sitä minäkin ihmettelin kun ukki tuhkattiin.Aivan järjetöntä käyttää rahaa arkkuun.