Oikein siis muistin.Niitä on 2kpl. Takahudlarissa molemmin puolin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikein siis muistin.Niitä on 2kpl. Takahudlarissa molemmin puolin.
Minä en tiijä noista mitään, vanhoissa romuissa kun ei ole koskaan törmännyt moiseen niin heti oli ajatus että onpa melkoista hifiä jo ollut.Taitaa olla orkkis subbari. Tai siis, "subbari".
Nii pitäs, vähän oli jo työmaalla suunnitelmia, että mennään botniaringille päristeleen.Pitäis päästä kokeilemaan jääkartinkia, en tiedä miten 40v äijän roppa kestää sitä höykytystä.
Meinasin tänään pelata, olikin (yllätys) joku päivitys niin en päässyt pelaamaan.Olen edistynyt codissa.
Eikö tuossa oo cis ja des…?
Sama nuotti eri tavoin merkittynä. Uusi vuosi uusi minä....Ja uusi minä on ihan sama kuin ennenkin.
Mä en osaa yhtään, mutta ei haittaa minua, muita haittaaMeinasin tänään pelata, olikin (yllätys) joku päivitys niin en päässyt pelaamaan.
Warzonea pääsi mutta en tajua kuinka olen siinä niin saakelin huono niin ei vaan jaksa.
No eihän oo sama nuotti. C ylennetty ja D alennettu.Sama nuotti eri tavoin merkittynä. Uusi vuosi uusi minä....Ja uusi minä on ihan sama kuin ennenkin.
.....Eli.......Yksi ja sama nuotti. Ainakin ne kuulostaa ihan samalta. Siis mitä ihmettä?No eihän oo sama nuotti. C ylennetty ja D alennettu.
Jaaaa niin sä ajattelit sitä miltä ne kuulostaa......Eli.......Yksi ja sama nuotti. Ainakin ne kuulostaa ihan samalta. Siis mitä ihmettä?![]()
klarinettia
Eihän tuommosta klarinettia voi soittaa muuten ku ”forcefully”.