Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ehkä Etelä-Afrikassa ei ole niin kovaa tarvetta ottaa hukkalämpöä talteen, kun talvellakin keskilämpötila on 11-17 C.
Sinänsä Tutun toive nestekrematoinnista ei yllätä, koska:
* menetelmä esiteltiin Etelä-Afrikassa vuonna 2019
* Etelä-Afrikan pinta-alasta 1,5 % on metsää ja osa siitä on suojeltua
* Etelä-Afrikassa on ilmeisesti metsäkatoa (deforestation)

Olisin laittanut hylkyyn enemmän, imo

Näistä on osa aikuisen itselleen esittämiä nimiä, mutta osa on lapselle. Joistakin nimiehdotuksista tulee sellainen tunne, että onkohan kyseisen lapsen vanhemmilla riittäviä henkisiä kykyjä kasvatus- ja huolenpitotehtävään. Toivottavasti on ja pitävät huolen lapsestaan.

Miksi? En kuulu edes kirkkoon eikä aina tekis mieli kuulua yhteiskuntaankaan. Eikai tuossa mitään lakia ole?
Onhan näistä ties mitä määräyksiä.
En tiedä onko Suomessa mutta mun mielestä jossain oli vuokra-arkkuja, se itse arkku joku ihan kapinen halpis malli mutta hautajaisissa sellainen oikean näköinen siinä päällä joka hilataan hittoon ennen montun täyttöä.
E: joskus heitin vitsillä että pitäisi alkaa tekemään johonkin Tokmanniin sellaisia ikeamallisia kasaa ite puulaatikoita liimapuusta.

Aivan järjetöntä käyttää rahaa arkkuun. Sinne laitetaan sit ruumis ja haudataan se ikuisiksi ajoiksi maahan. Hurraa. Teen itse arkkuni prkl jostain liimalevystä 😁
Kuulostaa kyllä ihan vitsiltä, etenkin toi jatkokurssi mutta ihan oikeita ne on :)

Mun poika kaveriensa kanssa halusi koulun valinnaisen teknisessä työssä tehä ruumisarkun. Ope kielsi ja loppujen lopuksi asia kävi rehtorillakin lausuntokierroksella. Minusta idea oli ihan hyvä.

Ehdotin sitten ettå olisivat tehneet ruumisarkun muotoisen läskibasson mut olivatkin keksineet jo jotain muuta.

Aivan järjetöntä käyttää rahaa arkkuun.

Aivan samaa mieltä. Tämä veneenmallinen on silti aika nätti, ruumisarkuksi.

image.php

Muistan kun katsoin joskus miljoona vuotta sitten leffan missä kaikki vanhat ja sairaat ihmiset pääsi lepäämään upealle lomasaarelle loppuiäkseen ja kaikki oikein odotti tätä. Sitten siellä oli lähtiessä joku lokoisa odotteluaula missä nämä huumattiin ja pistettiin myllyn läpi ja niistä duunattiin jotain proteiinikeksejä muille ihmisille.
Täähän ois oikeastaan hirmu kätsää etenkin jos tekisi vaikka eläinten rehua, siinä säästettäisin monella tapaa luontoa kun tuottamaton ihminenkin olisi pois rasittamasta yhteiskuntaa ja sitä ympäristöä.

Aivan järjetöntä käyttää rahaa arkkuun. Sinne laitetaan sit ruumis ja haudataan se ikuisiksi ajoiksi maahan. Hurraa. Teen itse arkkuni prkl jostain liimalevystä 😁
Mut on kyllästetty cola zero addiktion myötä sellaisella määrällä säilöntäaineita etten maadu ikinä. Luokitellaan jo ongelmajätteeksi.

Enkä ole vielä edes kuollut.

Hitto mikä känkkäränkkäpäivä, alkanut entistä enemmin hiertämään kuntosalisulku. Kävin varastamassa naisen koirat tykö että on joku syy käydä pihalla, ja siinä lähtiessä sitten pussasi siihen malliin että jäi aivan kamalat panetuksetkin päälle. Selässä oleva tatuointi kutiaa niin fffiiittuna että meinaa järki lähteä, ja maksoin firman ja kotitalouden laskuja juuri toista tonnia.

Jahka tästä joku päivä gymille pääsee niin varmaan nostan JA raiskaan ne raudat sinne. Ni, perkele.

Back
Ylös Bottom