"Onkse joku kivilaji" T. poliitikot.moraali
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Onkse joku kivilaji" T. poliitikot.moraali
Wanha kuoma pelasti mut tuskastelulta ja illasta sitten jumpalle autotallisalille. Saa edes jotain tehtyä ettei tässä käy ihan rimpulaksi.Viiitttttuuuuuu
Pää (ylä-) käskee lähteen salille, kroppa ei millään jaksais, ei sitten yhen yhtään jaksais.
Tiedän jo valmiiks etten jaksais tehdä siellä mitään järkevää, ja jää vaan vitutus.
Ja sitten vituttaa myös vaikka en menis ollenkaan.
Vitutus on vakio elämässä, näkökulmat vain vaihtelee. Ja Weckman pysyy.
Äh. Puh.
2x100-120g smashia, Monterey Jack, paistettua sipulia. Majona puolukkahillo-savusciracha. Pohjalla pekonimurua. Tarkoitus oli laittaa kotona tehtyjä MSG-pikkelöityjä maustekurkkuja mutta kansi oli liimautunut umpisolmuun niin ne herkut jäi purkkiin.Speksejä?
Eij huono.2x100-120g smashia, Monterey Jack, paistettua sipulia. Majona puolukkahillo-savusciracha. Pohjalla pekonimurua. Tarkoitus oli laittaa kotona tehtyjä MSG-pikkelöityjä maustekurkkuja mutta kansi oli liimautunut umpisolmuun niin ne herkut jäi purkkiin.
Kai sitä pitäs laittaa sauna lämpeen ja bodailla vähän käsipainoilla. Perspilluakaan vaan ei oo nyt tarjolla.Wanha kuoma pelasti mut tuskastelulta ja illasta sitten jumpalle autotallisalille. Saa edes jotain tehtyä ettei tässä käy ihan rimpulaksi.
Tulipa nälkä.
Mä otin kesällä kuukauden intensiivijakson kun söin 1-2x viikossa hampparia. Tulipahan harjoiteltua ja sen jälkeen ei aivan hetkeen maistunutkaan.Eij huono.
On ongelma, kun on A) lihava ja b) himoaa purilaista ja 3) pitsaa. Vaikea kehittää pitsa ja purilaistaitoja kunnolla, kun ei pysty niitä syömään kuin tyyliin kerran kuukaudessa.
No uutena vuotena treenataan pitsaa.
Mikä jauheliha muuten?Mä otin kesällä kuukauden intensiivijakson kun söin 1-2x viikossa hampparia. Tulipahan harjoiteltua ja sen jälkeen ei aivan hetkeen maistunutkaan.
Oiskohan lähialkossa riittävän blondeja töissä, jos hakis vanhaks menevää viskiä?Sitten vaan kaupassa liimailet niitä sopiviin tuotteisiin.
Sulatin pakastimesta palan rasvaista picanhaa ja jauhoin Boschin läpi. Vähintään 30% rasvaa, silmämääräisesti arvioiden. 25% tuntuu olevan hamppareille sweet spot, tämä meni hieman överiksi. Ei tarvinnut paljoa voita lisätä vaikka valuraudalla paistoin, riitti hyvin valeluunkin.Mikä jauheliha muuten?
Sulatin pakastimesta palan rasvaista picanhaa ja jauhoin Boschin läpi. Vähintään 30% rasvaa, silmämääräisesti arvioiden. 25% tuntuu olevan hamppareille sweet spot, tämä meni hieman överiksi. Ei tarvinnut paljoa voita lisätä vaikka valuraudalla paistoin, riitti hyvin valeluunkin.
Kannattaa hypätä, se on ihan lystiä! 150e sijoituksella oon tehnyt varmaan kymmeniä kiloja jo jauhelihaa. Saa itse päättää kuinka krouvia haluaa, mä jauhan vaan kerran isoimman levyn läpi niin tulee aika passelia. Ens kesänä ajattelin kokeilla makkaran tekoakatso liitettä 237498
Itselleni piisaa 20%, rasvaa paistamiseen: en käytä, valuraudallakaan. Tylsästi tilaan (toistaiseksi) atrialta parin kilon pötkön valmista jauhelihaa. En ole uskaltanut hypätä itse jauhamisen päähän.
Mylly kyllä on, mutta paketissa ollut varmaan sen 10 vuotta.Kannattaa hypätä, se on ihan lystiä! 150e sijoituksella oon tehnyt varmaan kymmeniä kiloja jo jauhelihaa. Saa itse päättää kuinka krouvia haluaa, mä jauhan vaan kerran isoimman levyn läpi niin tulee aika passelia. Ens kesänä ajattelin kokeilla makkaran tekoa![]()
Mä hyödynnän tuota kyllä muutenkin, paikallinen halal-mies myy naudan ja lampaan sisuskaluja välillä 2e/kg niin olen koiralle jauhanut niitä. Helpompaa kuin pilkkominen, laiska kun olen.Mylly kyllä on, mutta paketissa ollut varmaan sen 10 vuotta.