Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viiitttttuuuuuu 😩

Pää (ylä-) käskee lähteen salille, kroppa ei millään jaksais, ei sitten yhen yhtään jaksais.

Tiedän jo valmiiks etten jaksais tehdä siellä mitään järkevää, ja jää vaan vitutus.

Ja sitten vituttaa myös vaikka en menis ollenkaan.

Vitutus on vakio elämässä, näkökulmat vain vaihtelee. Ja Weckman pysyy.

Äh. Puh.

Suosittelen kaikille kauppaninistyksistä- ja näpistyksistä haaveileville Antto Terraksen Stockman Yard kirjaa. Aivan hulvatonta menoa.

Samalta kirjoittajalta Tallinnan tappajat on huumorilla ja taidolla samaa hyvää linjaa käyttäen sepitelty.

20211227_174727.webp

Viimeksi muokattu:
Viiitttttuuuuuu 😩

Pää (ylä-) käskee lähteen salille, kroppa ei millään jaksais, ei sitten yhen yhtään jaksais.

Tiedän jo valmiiks etten jaksais tehdä siellä mitään järkevää, ja jää vaan vitutus.

Ja sitten vituttaa myös vaikka en menis ollenkaan.

Vitutus on vakio elämässä, näkökulmat vain vaihtelee. Ja Weckman pysyy.

Äh. Puh.
Wanha kuoma pelasti mut tuskastelulta ja illasta sitten jumpalle autotallisalille. Saa edes jotain tehtyä ettei tässä käy ihan rimpulaksi.

Huomenna on jännä päivä. Kaksi lähetystä tulossa. A) Leppäkerttuja b) uus uhd-soitin.

Haluaako joku ostaa vanhan uhd-soittimen (sony x800m2)?

2x100-120g smashia, Monterey Jack, paistettua sipulia. Majona puolukkahillo-savusciracha. Pohjalla pekonimurua. Tarkoitus oli laittaa kotona tehtyjä MSG-pikkelöityjä maustekurkkuja mutta kansi oli liimautunut umpisolmuun niin ne herkut jäi purkkiin.
Eij huono.

On ongelma, kun on A) lihava ja b) himoaa purilaista ja 3) pitsaa. Vaikea kehittää pitsa ja purilaistaitoja kunnolla, kun ei pysty niitä syömään kuin tyyliin kerran kuukaudessa.

No uutena vuotena treenataan pitsaa.

Eij huono.

On ongelma, kun on A) lihava ja b) himoaa purilaista ja 3) pitsaa. Vaikea kehittää pitsa ja purilaistaitoja kunnolla, kun ei pysty niitä syömään kuin tyyliin kerran kuukaudessa.

No uutena vuotena treenataan pitsaa.
Mä otin kesällä kuukauden intensiivijakson kun söin 1-2x viikossa hampparia. Tulipahan harjoiteltua ja sen jälkeen ei aivan hetkeen maistunutkaan.

Mikä jauheliha muuten?
Sulatin pakastimesta palan rasvaista picanhaa ja jauhoin Boschin läpi. Vähintään 30% rasvaa, silmämääräisesti arvioiden. 25% tuntuu olevan hamppareille sweet spot, tämä meni hieman överiksi. Ei tarvinnut paljoa voita lisätä vaikka valuraudalla paistoin, riitti hyvin valeluunkin.

Sulatin pakastimesta palan rasvaista picanhaa ja jauhoin Boschin läpi. Vähintään 30% rasvaa, silmämääräisesti arvioiden. 25% tuntuu olevan hamppareille sweet spot, tämä meni hieman överiksi. Ei tarvinnut paljoa voita lisätä vaikka valuraudalla paistoin, riitti hyvin valeluunkin.

1bae29957a22d7129e9c92f544c148ef36959c02.webp

Itselleni piisaa 20%, rasvaa paistamiseen: en käytä, valuraudallakaan. Tylsästi tilaan (toistaiseksi) atrialta parin kilon pötkön valmista jauhelihaa. En ole uskaltanut hypätä itse jauhamisen päähän.

katso liitettä 237498

Itselleni piisaa 20%, rasvaa paistamiseen: en käytä, valuraudallakaan. Tylsästi tilaan (toistaiseksi) atrialta parin kilon pötkön valmista jauhelihaa. En ole uskaltanut hypätä itse jauhamisen päähän.
Kannattaa hypätä, se on ihan lystiä! 150e sijoituksella oon tehnyt varmaan kymmeniä kiloja jo jauhelihaa. Saa itse päättää kuinka krouvia haluaa, mä jauhan vaan kerran isoimman levyn läpi niin tulee aika passelia. Ens kesänä ajattelin kokeilla makkaran tekoa 🤔

Kannattaa hypätä, se on ihan lystiä! 150e sijoituksella oon tehnyt varmaan kymmeniä kiloja jo jauhelihaa. Saa itse päättää kuinka krouvia haluaa, mä jauhan vaan kerran isoimman levyn läpi niin tulee aika passelia. Ens kesänä ajattelin kokeilla makkaran tekoa 🤔
Mylly kyllä on, mutta paketissa ollut varmaan sen 10 vuotta.

Back
Ylös Bottom