Tässä leffan juoni spoilattuna:Pakkismiitit Resurrected!
[/QUOTE]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä leffan juoni spoilattuna:Pakkismiitit Resurrected!
Nyt on kyllä varmaan pahin flunssa-aalto ihan oikeasti aikoihin kun kaikki on vuoronperään olleet kipeänä parin viikon sisään, lisäksi kun kaikilla on toi sama kuume.Kylläpä Pakkiksen pojat käy nyt kuumina![]()
Voin minä yksinkin tinata ja spämmätä ketjun täyteen, ei ole ongelma.
![]()
Onko ne parantuneetAsiakkaita ei näy.
-200l kompuraMinä olen ostanut kaksi lahjaa.
1. hajusteen itselle
2. tabletin junnulle
Sulla on kohta täytellinen harrasteautopajottamon työkalutus.-200l kompura
-20t rässi
-pulttipyssy
-paineilmaräikkä
-mittakello magneettijalalla
-laakerien/akselitiivisteiden asennustyökalusarja
Hankintalistalla vielä
-3t hallitunkki
-laakerien ulosvedinsarja
-alustan nivelien irrotustyökalusarja
-muuta pientä
Joululahjavinkki."Lähtiköhän mulla vähän lapasesta tämän lahjamäärän kanssa?"
"Nooh, sää paketoit niitä jo toista päivää eikä kuusesta näy enää kuin latva kasan takaa, eli ei nyt pahasti"
Edit. Jaaaa työhuoneessa on vielä sohvallinen paketoimattomia..
Minä tässä innostuin katselemaan videoita pakistanilaisten rekkamekaanikkojen hommista ja totesin, että työkalut ovat yliarvostettuja kun näköjään aivan kaiken voi purkaa ja koota lekalla ja kokoelmalla asennusrautoja. Ilman tunkkeja ja prässejä nekään eivät sentään pärjää eli ne ovat ilmeisesti aidosti tarpeellisia välineitä.-200l kompura
-20t rässi
-pulttipyssy
-paineilmaräikkä
-mittakello magneettijalalla
-laakerien/akselitiivisteiden asennustyökalusarja
Hankintalistalla vielä
-3t hallitunkki
-laakerien ulosvedinsarja
-alustan nivelien irrotustyökalusarja
-muuta pientä
Osa vehkeistä olisi pitänyt ymmärtää hankkia jo silloin kun kuormuri oli työn alla.Sulla on kohta täytellinen harrasteautopajottamon työkalutus.
Mulla ei ollut noista puoliakaan vaikka remppasin rekkoja, naapurista kävin lainaamassa joskus jotain ja sitten tein heille vastapalveluksena vaikka trukilla jotain.
Nojuu, kuntit vetää kyllä aika vähillä kaluilla.Minä tässä innostuin katselemaan videoita pakistanilaisten rekkamekaanikkojen hommista ja totesin, että työkalut ovat yliarvostettuja kun näköjään aivan kaiken voi purkaa ja koota lekalla ja kokoelmalla asennusrautoja. Ilman tunkkeja ja prässejä nekään eivät sentään pärjää eli ne ovat ilmeisesti aidosti tarpeellisia välineitä.
Jos ois ollut silloin intoa kuvailla kun omia rekkoja pajotti niin meno oli ihan samanlaista.Minä tässä innostuin katselemaan videoita pakistanilaisten rekkamekaanikkojen hommista ja totesin, että työkalut ovat yliarvostettuja kun näköjään aivan kaiken voi purkaa ja koota lekalla ja kokoelmalla asennusrautoja. Ilman tunkkeja ja prässejä nekään eivät sentään pärjää eli ne ovat ilmeisesti aidosti tarpeellisia välineitä.
Juuh, Kalliossa on kuulemma ollut ylipäätään vähän eri meininki muuhun Suomeen nähden :D Tyyliin jos pääset suunnilleen ryömimällä tiskille, niin juomaa tulee, kun taas täällä meillä päin mentaliteetti on enemmän sitä, ettei pöydissä nukkuva jengi oo mikään varsinainen mainos ja tarkastajatkin paljon aktiivisempia. Hienoahan tuo itsessään, että kantiksista pidetään huolta.Joskus vuosituhannen alkupuoliskolla istuskeltiin kaverin kanssa iltaa satunnaisessa pikkukuppilassa Kalliossa, siis aikana ennen kuin Kalliosta tuli muotihippipaikka eikä tämäkään ollut hipsteribaari vaan ennemmin Kaurismäki-henkinen juottola.Katseltiin syrjäsilmällä, että viereisessä seurueessa joku oli ottanut vähän enemmän ja torkahti lopulta suoraan pää pöydälle. Kaverit alkoivat töniä sitä hereille ja tässä vaiheessa baarimikkokin huomasi tilanteen ja saapui ripeästi tiskin takaa pöydän ääreen. Oletettiin, että väsyneelle herrasmiehelle tulisi herätys ja ajolähtö, mutta nootti tulikin tämän kavereille: "Hei, Arska nukkuu nyt, antakaapa Arskan levätä rauhassa".
En nyt ole enää ihan varma, oliko nimi Arska vai Reiska vai jotain muuta sinne päin, mutta taisi olla kanta-asiakas.