Onko kuumeesta merkittävää hyötyä
äkkiä ajateltuna ainakin se, että tulee levättyä täydellisesti, kun ei jaksa/huvita mitään tehdä vahigossakaan yhtään mitään, täyttä lepoa, onely
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kuumeesta merkittävää hyötyä
Ei. Pitäisiköhän kokeilla....
Siis SAMA.Minä rakastin pikkutyttönä prätkähiirien Vinskiä ja Samuli Edelmannia.
Ei kyllä liittynyt sitten millään tavalla sinun viestiin, mutta tulipa vaan mieleen tuosta kuumasta kamasta. Vinski taisi aiheuttaa mussa semmosen seksuaalisen heräämisen. Mikä on ehkä vähän huolestuttavaa, koska se oli hiiri. Ehkä se johtui siitä moottoripyörästä.

hemmetin viehkeä pupuneiti. Purr..Pari viikkoa sitten kun lähdettiin Tuurista painamaan kotia kohti tojotalla, niin 10km jälkeen vänkärin penkillä istunut kaverini totesi: "Oliskohan pitäny ostaa Vesalta kuulosuojaimet"ratkaisu
jos se on ratkaisu niin mulle rojaltit!
Siksi, ettei luulisi olevansa terve ja antaisi kropan hoitaa hommansa. Edelleen, en mistään mitään tiedä, mutta en itse suosittele sykettä nostaviin askareisiin pillereillä, kun kuumetta päällä.Paljon mukavampi olla kun ei tarvi koko ajan hytistä peiton alla. Miksi kärsisi sitä oloa kun sen saa pillereillä ainakin osittain pois?
Pystyy vaikka syömään, kattomaan telkkaria ja korjaamaan subbaria? Vs jokapaikan kipu, kolotus, vilutus ym.
No eikai tässä nyt terveeksi itseään kukaan luule.Siksi, ettei luulisi olevansa terve ja antaisi kropan hoitaa hommansa. Edelleen, en mistään mitään tiedä, mutta en itse suosittele sykettä nostaviin askareisiin pillereillä, kun kuumetta päällä.
Mutta parempi kuin jos lähtökohta on hytistä helvetin kipeenä sängyssä, kun voi tosiaan vaikka sitä telkkaria katsoa vähän vähemmän kipeenä. Ei mitään syytä olla douppaamatta itseään.Korkea kuume rasittaa elimistöä eikä tulehduskipulääkkeet ole elimistölle oikein käytettynä haitallisia. Kuumeesta itsessään ei ole paljoakaan hyötyä viruksen tai bakteerin tappamisesta kuume tietenkin nopeuttaa elintoimintoja , se on enemmänkin merkki siitä, että immuunipuolustusjärjestelmä on käynnistynyt. Että vaikka kuumetta alentaisi lääkityksellä niin kyllä se ihmisen immuunijärjestelmä silti tekee tehtävänsä.Siksi, ettei luulisi olevansa terve ja antaisi kropan hoitaa hommansa. Edelleen, en mistään mitään tiedä, mutta en itse suosittele sykettä nostaviin askareisiin pillereillä, kun kuumetta päällä.
Se on ihan kaikkien kannalta parempi, että minä en tähän osallistu.Vois joku ilta yhdessä juopotella täällä. Ihanan yhteisöllistä![]()
Minäpä olen kuulkaa pienessä hönössä tässä! Vähän olen viiniä juonut, koska olen joululomalla.