Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tätä se kai nyt on.. itelläkin läjä noita himassa ja pitäs viedä tonne muulle poppoolle osa ja tehdä emännän kanssa kotona itekin ennen aattoa.

Pieni vaiva toki lopulta mielenrauhan kannalta. Meilläkin kotosalla yks jo aika huonokuntoinen kasikymppinen.

En ole ollut vielä kertaakaan testissä muuten, joten olihan tämä koettava. 😁 Sen verran ajorallia ympäriinsä tulossa, että mieluusti jättäisi tartuttamatta ne ihmiset.

Sosialisoin noita testejä töistä hyvän nipun. Luvallisesti.

hmm, voiko se kertoa fiksuudesta, että ei ole ikinä kiire?
olen AINA etuajassa jos on joku sovittu aika (10-15min väh.)
ehdin kävellä vaikka kauempaakin

työmaallakin olen jok.ikinen pv. 20-15 min ennen kun kello soittaa, täysin ilmaiseksi
ehtii hyvin ja rauhassa valmistautua tulevaan päivään ja pelit ja pensselit ovat valmiina kun koitos alkaa
Paha sanoa, ehkä, ehkä ei. Aina ei voi asioihin vaikuttaa, joten sitten voi olla aika tiukilla.

Roimistohommissa työaika alkaa, kun astun ovesta sisään. Kotona, kun avaan läppärin. En voisi olla etuajassa vaikka yrittäisin.

Stoorytel tilattu, niin saa tuon ajattele toisin opuksen luettua/kuunneltua.

Hyvä. Lisää kirjalistaan Uskonko. Lyhyt kirja, mutta erittäin hyvä. Kertoo miten uskomukset vaikutaa elämään. Ei pelkästään iesukseen uskominen, mutta vaikka se että uskooko vokotin saavan.

Ainoo erikoisuus, että nais lukija. Oon kuunnellut kymmeniä kirjoja ja tässä eka naislukija. Kuuntelu vaatii opettelua.

Kirjat luetaan ja musiikit kuunnellaan.

aivan, kirja kirjana, levy levynä

toki live on toimiva myös, myös sellaisten ORG.Estereiden kohdalla joita en kotona kuuntelisi

tissit netistä #valitettavasti

Ymmärsinkö muka jotenkin väärin lohen marinoinnin sitruunamehussa?

sitloh.webp

Lisää vaihtoehtomielipiteitä: äänikirjat on ihan perseestä! Koitin taannoin kuunnella jotain Dyyniä, niin viis minuuttia ja alko vituttaan niin paljon, että pakko oli lopettaa. Varmaan ratkesin juomaankin.

Kirjat luetaan ja musiikit kuunnellaan.
Lukijan tulee olla hyvä ja ääni itseään miellyttävä, minä kuuntelisin jopa käyttöohjeet mikäli ne olisi Jarmo Heikkisen lukemana.

Eikös jossain täällä juuri keskusteltu, että AINA siihen ajaa kuitenkin joku viereen? 🤔

ei aja, kun jättää tarpeeksi kauas, jos jättää homman puolitiehen niin sitten varmaan on niin lähellä ovea, että joku muukin viitsii sieltä asti kävellä (imiset ovat pääsääntöisesti hyvin laiskoja kävelemään)

Minun viereen ei maitokaupassa pysäköidä: ikinä

käytän pääsäntöisesti kahta eri ruutua, molemmat riittävän kaukana

Viimeksi muokattu:
Samalla kertaa?

ei kun on kaksi ruutua, jompaan kumpaan 99% maitokauppareissusita karautan

toinen on 99,9% turva-alueella, toinen vielä hinpunverran kauempana ja luotan siihen satarosenttisesti

näin muuten tuossa syssymmällä kun s merkkinen japanialainen "urheiluauto" oli parkkeerattu maitokapuan pihassa noin kuuteen ruutuun, vinoon

jannu kuuluu paikkakunnan idioottikerhoon "rosvo"

kaupasta tullessa autoon istuessaan ensimmäisenä autosta lensi maahan tyhjät tölkit ja roskat

kyllä kersoille pitäisi pienenä pitää jonkinlaista jöötä, että ehkä isona osaisivat edes jotenkin käyttäytyä

Back
Ylös Bottom