Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätä se kai nyt on.. itelläkin läjä noita himassa ja pitäs viedä tonne muulle poppoolle osa ja tehdä emännän kanssa kotona itekin ennen aattoa.
Pieni vaiva toki lopulta mielenrauhan kannalta. Meilläkin kotosalla yks jo aika huonokuntoinen kasikymppinen.
Paha sanoa, ehkä, ehkä ei. Aina ei voi asioihin vaikuttaa, joten sitten voi olla aika tiukilla.hmm, voiko se kertoa fiksuudesta, että ei ole ikinä kiire?
olen AINA etuajassa jos on joku sovittu aika (10-15min väh.)
ehdin kävellä vaikka kauempaakin
työmaallakin olen jok.ikinen pv. 20-15 min ennen kun kello soittaa, täysin ilmaiseksi
ehtii hyvin ja rauhassa valmistautua tulevaan päivään ja pelit ja pensselit ovat valmiina kun koitos alkaa
Stoorytel tilattu, niin saa tuon ajattele toisin opuksen luettua/kuunneltua.
Ite ajelin taksilla hakemaan apteekista, josta sattu löytymään.. Kai tuonkin satasen ois voinu muutenkin käyttää.Sosialisoin noita testejä töistä hyvän nipun. Luvallisesti.
Kirjat luetaan ja musiikit kuunnellaan.
Lukijan tulee olla hyvä ja ääni itseään miellyttävä, minä kuuntelisin jopa käyttöohjeet mikäli ne olisi Jarmo Heikkisen lukemana.Lisää vaihtoehtomielipiteitä: äänikirjat on ihan perseestä! Koitin taannoin kuunnella jotain Dyyniä, niin viis minuuttia ja alko vituttaan niin paljon, että pakko oli lopettaa. Varmaan ratkesin juomaankin.
Kirjat luetaan ja musiikit kuunnellaan.
Mielenkiintoinen kokeilu.
Eikös jossain täällä juuri keskusteltu, että AINA siihen ajaa kuitenkin joku viereen?en missään nimessä halua viedä henkilöautoani oven eteen kolhittavaksi, vaan jätän sen AINA niin kauaksi ovesta, että ikinä ei kukaan parkkeeraa viereiseen ruutuun
Mäki kiitän kirjasuosituksesta. Vaikuttaa mielenkiintoselta.Hyvä. Lisää kirjalistaan Uskonko. Lyhyt kirja, mutta erittäin hyvä. Kertoo miten uskomukset vaikutaa elämään. Ei pelkästään iesukseen uskominen, mutta vaikka se että uskooko vokotin saavan.
Eikös jossain täällä juuri keskusteltu, että AINA siihen ajaa kuitenkin joku viereen?![]()
käytän pääsäntöisesti kahta eri ruutua, molemmat riittävän kaukana
Samalla kertaa?
Kommeet lapaset.päässyt kanteen