Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos ajattelee että pillua ei kuitenkaan tule, ei viitsi edes kysyä. Mutta jos kysyis kaikilta vastaantulijoilta pillua, kyllä joku antaa.
Tämä oli muuten aikoinaan itselleni merkittävä oivallus. Ensin sitä miettii, että mistä voisi tietää, onko nainen kiinnostunut, että voisi sanoa, että on kiinnostunut jne... infinite loop ja suunnaton epävarmuus.

Sitten rupesin vailla mitään järjellisiä perusteita olettamaan, että nainen on kiinnostunut ja tätä kautta toimintaan löytyi varmuus. Usein paljastui, ettei nainen ole kiinnostunut, mutta välillä paljastui, että nainen on kiinnostunut. Tällöin nainen oli todella otettu suorasta ja itsevarmasta lähestymisestä, joka perustui siis sinällään täysin katteettomaan optimismiin, mutta muodostui itseãän toteuttavaksi profetiaksi. Oleellista on että jaksaa yrittää, koska taustalla on positiivinen oletus, jota satunnaiset onnistumiset ruokkivat edelleen. Huditkin kääntyvät voitoksi, kun käyttäytyy kohteliaasti ja ilmaisee oman kiinnostuksensa lahjana, johon nainen voi tarttua tai olla tarttumatta ilman paineita. Kokemusten pohjalta voi sitten edelleen vetää tilastollisia todennäköisyyksiä, jotka antavat reaaliseen näyttöön perustuvaa uskoa tulevaan. Jos oletetaan, että 1:10 naisista tarttuu lahjaan, niin pakkien jälkeen voi tuulettaa, että taas yhdet pakit kerätty, vielä 8 jäljellä!

Tämä oli muuten aikoinaan itselleni merkittävä oivallus. Ensin sitä miettii, että mistä voisi tietää, onko nainen kiinnostunut, että voisi sanoa, että on kiinnostunut jne... infinite loop ja suunnaton epävarmuus.

Sitten rupesin vailla mitään järjellisiä perusteita olettamaan, että nainen on kiinnostunut ja tätä kautta toimintaan löytyi varmuus. Usein paljastui, ettei nainen ole kiinnostunut, mutta välillä paljastui, että nainen on kiinnostunut. Tällöin nainen oli todella otettu suorasta ja itsevarmasta lähestymisestä, joka perustui siis sinällään täysin katteettomaan optimismiin, mutta muodostui itseãän toteuttavaksi profetiaksi. Oleellista on että jaksaa yrittää, koska taustalla on positiivinen oletus, jota satunnaiset onnistumiset ruokkivat edelleen. Huditkin kääntyvät voitoksi, kun käyttäytyy kohteliaasti ja ilmaisee oman kiinnostuksensa lahjana, johon nainen voi tarttua tai olla tarttumatta ilman paineita. Kokemusten pohjalta voi sitten edelleen vetää tilastollisia todennäköisyyksiä, jotka antavat reaaliseen näyttöön perustuvaa uskoa tulevaan. Jos oletetaan, että 1:10 naisista tarttuu lahjaan, niin pakkien jälkeen voi tuulettaa, että taas yhdet pakit kerätty, vielä 8 jäljellä!

Just näin. Äärimmäisen hienoa! Tästä tuli hyvä mieli.

Itse olen hyvin pieneltä paikkakunnalta kotoisin. Ei hirveesti valinnanvaraa ollut. Hiton ujokin sillon. Mutta libido oli messuhallin kokonen jo ennen teini-ikää. Se ajoi väkisinkin positiiviseen ajatteluun. Kun läheni täyttä ikää ja varsinkin kun sai ajokortin niin juuri tuolla periaatteella kiersin isompien mestojen yökerhot. Ei yhtään kertaa ollu, etteikö olis saanu. Joka kerta. Ei toki jokaiselta, mutta aina joku löyty. Ja kun harjoitteli, niin ei tarvinnu olla edes rima alhaalla. Rima oli omaa tasoa yläpuolella ja toimi silti.

Huudan kohta kvantista ja kvanttikentälle viestittämisestä (Dispenza), mutta taitaa olla liian paksua vielä. Pysytään tossa ajattelumallissa :D

Millä saatais tämä ajattelu toveri @vokot . Kundi on sen näkönen että kyntäis koko pohjanmaan, kanaalit ja kaikki, kuhan vaan uskaltais kysyä.

ehkä se sitten on, meillä jotka eivät jaksa, tuo suhde tuota luokkaa, tai huonompi

eli jos käy vuodessa joka viikonloppu yössä ja joka kerta jaksaisi yrittää ja vain kerran onnistuisi

en minä ainakaan jaksa

toimiikohan se sulla?
En tiedä mutta oli jotenkin itsevarmempi olo kun testeristä oli vetänyt käryt päälle ja tykkäsin kyllä hajusta.
Kun ei oikein mitään hengailtavaa keksinyt niin en jaksanut testata sen enempää kaupoissa että jääkö naiset tuoksuttelemaan, voisin kyllä uskoa että joku tulisi sopivassa tilanteessa sanomaan hyvästä tuoksusta.
entä vuoden -14 habituksella?

515fc77a55394d269204939240c428a7.jpg.webp
Paha sanoa, en usko että edes tuossa vaiheessa olisin ollut kiinnostunut. On voinut vielä nuorempana olla laitettavan näköinen tai sittten ei.

On useampikin kerta ollut kun joku nainen tullut kertomaan kuinka onkaan ollut silloin ja silloin ihastunut, itse ei ole uskaltanut asiasta kertoa.
Samaa on tosin käynyt nyt viimeaikoinakin niin ettei ole uskaltanut lähestyä jotain naista vaikka onkin ollut keskustelyhteys mutta kun vähän rennompi tilaisuus ja märkää mukana niin johan on ollut äksöniä.
Toisaalta joskus tullut niitä rohkeushetkiä jossain ravinteleissa että päättänyt lähestyä jotain naista niin pakithan sieltä on tullut, sitten onkin taas seuraava 5 vuotta ujosteltu.

Paha sanoa, en usko että edes tuossa vaiheessa olisin ollut kiinnostunut. On voinut vielä nuorempana olla laitettavan näköinen tai sittten ei.

ota huomioon mahtollinen likviditeetti
kaunistaisiko?

Kotitesti ennen joulurallia.

Miten jännittävää! Tämähän on kuin raskaustestiä kyttäisi.
Tätä se kai nyt on.. itelläkin läjä noita himassa ja pitäs viedä tonne muulle poppoolle osa ja tehdä emännän kanssa kotona itekin ennen aattoa.

Pieni vaiva toki lopulta mielenrauhan kannalta. Meilläkin kotosalla yks jo aika huonokuntoinen kasikymppinen.

Toisin sanoen positiivinen ajattelu vie usein tilanteisiin jotka voi eskaloitua paremmin päin. Siitä tulee onni. Kun taas negatiivinen ei ajaudu tilanteisiin, eikä täten hyviä (onnekkaita) asioita tapahdu.
Pitää nyt tuo kirja kyllä lukea. Vetelen muuten kyllä samalla mentaliteetillä aikapitkälti itsekin.

Joskus oli jossain kirjoitus siitä joka osui itseeni täysin. Kiireessä parkkipaikalla ajattelee, että oisko tuuri ja oven edessä paikkaa ja ajaa katsomaan, no siellähän on ja kättelee itseään, että olipa mäihä.

Negatiivisesti ajatteleva ajattelee, että nyt kiireessä en tuhlaa aikaa, vaan jätän auton varuilta jo kauemmas, jossa on varmana tilaa.

Kummallakin oli se sama tsäänssi hyvään tuuriin, mutta posin kautta sai sen hyödynnettyä.

oskus oli jossain kirjoitus siitä joka osui itseeni täysin. Kiireessä parkkipaikalla ajattelee, että oisko tuuri ja oven edessä paikkaa ja ajaa katsomaan, no siellähän on ja kättelee itseään, että olipa mäihä.

Negatiivisesti ajatteleva ajattelee, että nyt kiireessä en tuhlaa aikaa, vaan jätän auton varuilta jo kauemmas, jossa on varmana tilaa.

Kummallakin oli se sama tsäänssi hyvään tuuriin, mutta posin kautta sai sen hyödynnettyä.

Minä näen tilanteen täysin toisin

en missään nimessä halua viedä henkilöautoani oven eteen kolhittavaksi, vaan jätän sen AINA niin kauaksi ovesta, että ikinä ei kukaan parkkeeraa viereiseen ruutuun

ja näin tyystinsiisti henkilöautoni välttyy parkkipaikkalommoilta

Minä jaksan kyllä kävellä, onhan Minulla kolme tervettä jalkaa

Minä näen tilanteen täysin toisin

en missään nimessä halua viedä henkilöautoani oven eteen kolhittavaksi, vaan jätän sen AINA niin kauaksi ovesta, että ikinä ei kukaan parkkeeraa viereiseen ruutuun

ja näin tyystinsiisti henkilöautoni välttyy parkkipaikkalommoilta

Minä jaksan kyllä kävellä, onhan Minulla kolme tervettä jalkaa
Esim erkkini olikin esim erkki, kiiruussa pitää toimia ei fiksusti.

Toki talouden kulkineessa lommo jos tulisi, niin auto sisään, oiotaan ja jos vaatii niin kittiä ja maalia päälle. Sitä varten on laitteet ostettu, että voi sitten ajankuluksi harrastaa.

Stoorytel tilattu, niin saa tuon ajattele toisin opuksen luettua/kuunneltua.

kiiruussa pitää toimia ei fiksusti.

hmm, voiko se kertoa fiksuudesta, että ei ole ikinä kiire?
olen AINA etuajassa jos on joku sovittu aika (10-15min väh.)
ehdin kävellä vaikka kauempaakin

työmaallakin olen jok.ikinen pv. 20-15 min ennen kun kello soittaa, täysin ilmaiseksi
ehtii hyvin ja rauhassa valmistautua tulevaan päivään ja pelit ja pensselit ovat valmiina kun koitos alkaa

Back
Ylös Bottom