Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

IMG_20211014_174159__01__01__01.webp
Minun pentu on venynyt kuin purukumi. Kirahvi.

Sattuneesta syystä kun ei meillä voi uutisoida tällaista, niin tiedoksi että on saatu kiinni!
Miks vtussa tää ois edes pitäny meikäläisten lehtiin näkyviin saada? :D kiinnostaa joku random pölhö jenkeissä Lontoosta Luumäelle?

@Fea Yläpurenta potentiaalisella pennulla. Mitäs sanot?
Miettisin, että olenko tarvittaessa valmis poistattamaan hampaita (siis rahakysymys lähinnä), ettei tule ongelmia jos purentavika ei kasvaessa korjaannu.
Mutta itselle ei mitään merkitystä, koska en harrasta näytelmiä. Minulle käy kivesvikainenkin, koska se ei estä harrastamista. Ainut tietysti, että jos kisaisi pitkälle niin tuo estäisi valioitumisen, kun puuttuisi se yksi pakollinen näytelmätulos.
Ehkä siis miettisin, että mihin se asia vaikuttaa, (ja vaikuttaako mihinkään oleelliseen) jos ei iän myötä korjannu.

Ajattelin hakea elokuväätiöltä rahaa mun dokumenttielokuvaan jonka aihe on fart-sissit.

Ilmeisen terve alkaa olemaan ihminen kun tyhmät vitsi vaeltaa taas päässä.

Miettisin, että olenko tarvittaessa valmis poistattamaan hampaita (siis rahakysymys lähinnä), ettei tule ongelmia jos purentavika ei kasvaessa korjaannu.
Mutta itselle ei mitään merkitystä, koska en harrasta näytelmiä. Minulle käy kivesvikainenkin, koska se ei estä harrastamista. Ainut tietysti, että jos kisaisi pitkälle niin tuo estäisi valioitumisen, kun puuttuisi se yksi pakollinen näytelmätulos.
Ehkä siis miettisin, että mihin se asia vaikuttaa, (ja vaikuttaako mihinkään oleelliseen) jos ei iän myötä korjannu.
Joo, siis tuota itsekin mietin. Ei rahan takia, vaan että aiheutuuko siitä pitemmän päälle ropleemia koiralle ja huomaanko minä edes sitä, jos ja kun asia alkaa koiraa vaivaamaan :unsure:

Joo, siis tuota itsekin mietin. Ei rahan takia, vaan että aiheutuuko siitä pitemmän päälle ropleemia koiralle ja huomaanko minä edes sitä, jos ja kun asia alkaa koiraa vaivaamaan :unsure:
Todennäköistä kuitenkin on, että et ihan oikeasti huomaa omasta koirasta läheskään kaikkia sen vaivoja; se ei näytä niitä ja toisaalta omasta koirasta ei pieniä muutoksia helposti huomaa koska se on niin lähellä.
Toisaalta, tuollainen asia kun on tiedossa, osaat ottaa sen esille kaikilla rokotuksilla, niin ell osaa kysyä mahdollisista oireista, jos et itse osaa niistä suoraan kertoa. Ja kyllä hyvä ell ihan perusrokotuksen uusimisen yhteydessä tekee nopean tarkastuksen, katsoo esim. hampaat.

Koiralla voi olla paljon terveysongelmia joka tapauksessa; allergiat, luusto, jokin sairaus.. ja niistä ei pentua hankkiessa tiedä yhtään mitään (perimä ei ole mikään takuu). Sitäkin voi miettiä onko se hyvä vai huono asia, että jo yhteisen elämän starttihetkellä on potentiaalinen haaste tiedossa.

Miks vtussa tää ois edes pitäny meikäläisten lehtiin näkyviin saada? :D kiinnostaa joku random pölhö jenkeissä Lontoosta Luumäelle?

No eikö ostoskärry-sarjamurhaaja kuulosta hienolle ja mediaseksikkäälle? Mielestäni ehdottomasti kyllä! Sanoinkuvaamattomia tekoja tehty uhreille. Mediaseksi suorastaan tihkuu aiheesta.

Mulla ollut se 60kg sellainen maks. toivepaino naiselle, tää nyt meni kaksi kiloa yli mutta lupasi tehdä asialle jotain.
On muuten kohtuullisen haasteellista löytää noista siiderivalaista tuota painoluokkaa, sellaista +80kg kyllä saa ihan joukkueen verran haalittua koska vain.
Oot kyllä mulkuin ihminen, kenet olen virtuaalisesti tavannut. :ROFLMAO:

Ja naisia tulee ovista ja ikkunoista, mikäs tätä edustamaani sukupuolta oikein vaivaa saatana. :cautious:

Mun tekis mieli ihan vähän provosoitua tästä, mutta en taida jaksaa.
Minä olen kuule nauranut ihan kippurassa noille SPD-puolen jutuille, että nainen ei saisi olla ylipainoinen mutta sitten kuitenkin ihannenaisella pitäisi olla hartiat selvästi lantiota kapeammat. =Eli siis kunnon päärynävartalo, jossa pylly reidet ovat lähinnä läskiä. Koska siis;
ZgWqqwY.png

Mitä olen ymmärtänyt, niin nämä pojat haaveilevat sellaisesta Victoria's Secret -mallin naisesta rinnallaan.

-Mutta ai saatana, silläkin on hartiat lantiota leveämmät:
PAM7jVR.png

Kyllä ihan pitää näille pojille toivottaa iloista loppuelämää sen oman käden kanssa.

Sekin vissiin provosoitui tai jotain kun ei ole viikkoon kuulunut mitään.
Hyvä. Mäkin voin sit vähä. Kyllä sä vähän semmoselta kokovartalokyrvältä kuulostat, jos ihan oikeesti meet naiselle sanomaan, että painat 2kg liian paljon tai yleensäkään alat määrittämään sille jotain tavoitepainoa.🤦🏻‍♀️

Minä olen kuule nauranut ihan kippurassa noille SPD-puolen jutuille, että nainen ei saisi olla ylipainoinen mutta sitten kuitenkin ihannenaisella pitäisi olla hartiat selvästi lantiota kapeammat. =Eli siis kunnon päärynävartalo, jossa pylly reidet ovat lähinnä läskiä. Koska siis;
ZgWqqwY.png

Mitä olen ymmärtänyt, niin nämä pojat haaveilevat sellaisesta Victoria's Secret -mallin naisesta rinnallaan.

PAM7jVR.png

Kyllä ihan pitää näille pojille toivottaa iloista loppuelämää sen oman käden kanssa.
Ah kyllä. Onneksi on aina se oma käsi, joka pelastaa nämäkin sankarit.

ZgWqqwY.png

PAM7jVR.png

No Victoria's Secret malleista tietenkin haaveillaan. Eikös nuo isopylly/reisi jutut ole naisten omia hapatuksia enempikin, kyykky ja hiptrust pari kertaa viikkoon ja runsaasti kakkua, niin perse kasvaa ja on tekemisen meininki, mutta onko joku mies pyytänyt näin tekemään? Ei me oikeasti palloperseitä vaadita tai edes haluta. Saattaahan sellainen hetkellisesti väräyttää viisaria, mutta ihan tosissaan? Sitä myöskin ihmettelen moniko mies haluaisi naiselleen silikonihuulet? Ei oikeesti haluu juuri kukaan väitän, mutta varmaankin miesten vika jos joku nainen sellaiset on teettänyt. Väitän että jopa rinnoissakin näin.
Elkää provosoituko.:ROFLMAO:

Back
Ylös Bottom