Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vähän on herkällä liipaisinsormi.
Välillä hirvenmetsästys ei ole kaukana tästä.
Muutamat kerrat on pitänyt lyödä munat turpeeseen ja etsiä suojaa kivien takaa, kun on ammuttu kohti.
Tulee mieleen joku oldskool paappa jonka ei tarvi ku nähdä jotain liikettä sivusilmällä tai kuulla rapinaa niin ammutaan varmuuden vuoksi sinne päin :D

Miten minä vasta nyt, 38-vuoden iässä kuuntelemalla kuulin, hahmotin, että tässähän lauletaan siitä ettei alkkikselle pidä antaa pulloa lahjaksi?!? :confused:

Miten minä vasta nyt, 38-vuoden iässä kuuntelemalla kuulin, hahmotin, että tässähän lauletaan siitä ettei alkkikselle pidä antaa pulloa lahjaksi?!? :confused:

Miten minä vasta nyt, 44 vuoden iässä, kuulin tämmösen ekaa kertaa.

Eiku siis, miksi ihmeessä, ku tähän asti olin välttyny moiselta... 🤣

Mutta sanomahan tuossa oli täysin yksiselitteinen.

Miten minä vasta nyt, 44 vuoden iässä, kuulin tämmösen ekaa kertaa.

Eiku siis, miksi ihmeessä, ku tähän asti olin välttyny moiselta... 🤣

Mutta sanomahan tuossa oli täysin yksiselitteinen.
Niin mutta minä olen kuullut tuon kappaleen lähes joka joulu tuon levyn julkaisemisen jälkeen; äiti osti tuon levyn kun olin muksu ja joka joulunaikaan pyörii jokin joulumix vähintäänkin, kun paketoin niitä muutamia hankkimiani lahjoja, kuten tänään.

Tässä taas oikein kunnon esimerkki siitä mikä ero on "kuulemisella" ja "kuuntelemisella."
Olen tähän asti vain kuullut tuon jossain taustalla, nyt vasta kuuntelin.

kinostaisi käydä putarilla, etellisestä kerrasta vuosi
sillon 79, ja oletan että paino on tuosta vaan laskenu, ainaki tuntuu siltä
188 kukkakeppi

Back
Ylös Bottom