Eihän tää ny mikään uus tieto ollu!OOKSÄ MUA LYHEMPI!? Mulla meni nyt mielikuva susta ihan uusiksi.
No joo 2cm, mutta silti.![]()
Ja en mä kyllä sua lyhyempi ole. En suostu siihen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän tää ny mikään uus tieto ollu!OOKSÄ MUA LYHEMPI!? Mulla meni nyt mielikuva susta ihan uusiksi.
No joo 2cm, mutta silti.![]()
Vähän niin kuin ala-asteen musiikin tunneilla ei kyllä kerrottu sitä, että Juicen Viidestoista yö kertoo 2 viikon juomisen jälkeen tulevasta rapulasta.Niin mutta minä olen kuullut tuon kappaleen lähes joka joulu tuon levyn julkaisemisen jälkeen; äiti osti tuon levyn kun olin muksu ja joka joulunaikaan pyörii jokin joulumix vähintäänkin, kun paketoin niitä muutamia hankkimiani lahjoja, kuten tänään.
Tässä taas oikein kunnon esimerkki siitä mikä ero on "kuulemisella" ja "kuuntelemisella."
Olen tähän asti vain kuullut tuon jossain taustalla, nyt vasta kuuntelin.
Pätee myös ihan keskustelussa läsnäolemiseen; onko vain paikalla ja kuulee vai kuunteleeko.Ja juu, on hirveä ero keskittyneessä kuuntelussa ja että musat vaan soi korvissa.
Tämä. Mä alan olla vähän turhankin hyvä tuossa kuulemisessa, kuunteleminen taas heikkenee koko ajan. Teams-palaverit menee ihan nollilla kunnes valpastuu kuin koira kuullessaan oman nimensäPätee myös ihan keskustelussa läsnäolemiseen; onko vain paikalla ja kuulee vai kuunteleeko.
”Öhöm. Niin, toistako, pätkäisi juuri äsken.”Teams-palaverit menee ihan nollilla kunnes valpastuu kuin koira kuullessaan oman nimensä![]()
Mulla on kyllä tämä tieto mennyt ihan ohi.Eihän tää ny mikään uus tieto ollu!
Ja en mä kyllä sua lyhyempi ole. En suostu siihen.
EMulla on kyllä tämä tieto mennyt ihan ohi.
Kyllä sä nyt vaan olet. Hähähäää!
Nykyinen on minua noin 6cm lyhyempi mutta jos on ryhti vähänkään heikompi niin ollaan kyllä melkein saman pituisia, painosta en tiedä mutta kyllä selkeästi voitan siinäkin. Eikä ole likimainkaan pisin nainen jota olen tapaillut. Itsellenihän näillä ei ole niin tuon taivaallista merkitystä, toki jos olisi kamalasti mua pidempi niin sitten ehkä tietyt seksiasennot olis haastavia.Meikäläinenkin ollut kerrankin iloinen siitäkin ettei nainen ole ollut mua pidempi, eikä painavampi.
Eli ei oo tieto mennyt ohi vaan ihan täysin unohtunut.E
E. Muistaakseni viimekskin keulit kahella sentilläs! En kyllä ite kehtaisi etes mainita.![]()
seksiasennot olis haastavia.
Mulla ollut se 60kg sellainen maks. toivepaino naiselle, tää nyt meni kaksi kiloa yli mutta lupasi tehdä asialle jotain.Nykyinen on minua noin 6cm lyhyempi mutta jos on ryhti vähänkään heikompi niin ollaan kyllä melkein saman pituisia, painosta en tiedä mutta kyllä selkeästi voitan siinäkin. Eikä ole likimainkaan pisin nainen jota olen tapaillut. Itsellenihän näillä ei ole niin tuon taivaallista merkitystä, toki jos olisi kamalasti mua pidempi niin sitten ehkä tietyt seksiasennot olis haastavia.
Mikä tässä se ongelma on? Onhan siinä leivässäki nimenomaan kaikkea muuta ku sitä lihaa... Hyvä näin.Ongelmana vain, että vuoleskelen suoraan suuhun. Sama ongelma oli toki leikkeleilläkin.