Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Unohtaminen ei selvästi ole onnistunut. Pistät nyt sen salkun kannen kiinni, vaivihkaa ujutat lappua raosta sisään ja avaat komeuden sitten vaikka ensimmäisenä eläkepäivänä tai kun kohtaat Sylverön joka imee sut kuiviin.Minun takstiikka kun on börssissä ollut aina osta ja unohda, onely, niin ei ole käynyt miele:ssä kään tuollasita harrastaa
Unohtaminen ei selvästi ole onnistunut.
Gymillä voisi käydä
Aika kova! Mulla 80 kertaa. Ehkä risa olkapää ja polvi on vähän verottanu. Ja kesäkaudella potkupallo & golf.näin se on, ehkä sauna & saunaolut, alueella
on,kuntit, etessä 119. kuntoilusali tälle vuotta, ihan ok, pidinhän tammikuussa pientä koronataukoa kun niin kovasti peloteltiin silloin
olisi luku vielä komeampi ilman sitä
koskahan tulokset ovat komeat?
No niiltä luonnollisilta feromomeilta...ja pikkujoulut lavvantaina, miltä Minä nyt sitten sielä haisen?
Tänään lähtee no 135.on,kuntit, etessä 119. kuntoilusali tälle vuotta, ihan ok, pidinhän tammikuussa pientä koronataukoa kun niin kovasti peloteltiin silloin
olisi luku vielä komeampi ilman sitä
koskahan tulokset ovat komeat?
Poseeraat sille puhelimelles niinku oisit selhvietä ottamassa, ei se sieltä luurin toiselta puolelta nää, että otatki belhvien.Vähän, sanonko suspektia alkaa kuvaamaan aamupalan tarjoilijatytön persettä.
Mun viereen tuli joskus joku ätkä istumaan, juteltiin tovi tuttavallisesti sitä sun tätä, kunnes se yhtäkkiä hiljeni, kysyi mikä vaunu ja lähti menee.kenwoodin tarinasta ei jäänyt puuttumaan enää, kun että sattumalta vahingossa pääsyitte samaan wchen
Minäkin aina haaveilin, kun nuorenapoikana tuli ajeltua paljon junalla, että viereen olisi joksus istahtanut joku nuori NAISiminen -> ei kertaakaan!
jos oli paikkalippu viereen niin vakio "mulla on kyllä tuohon paikka, mutta näyttää olevan niin tyhjää että voin mennä muualle istumaan"
No niiltä luonnollisilta feromomeilta...
Mun viereen tuli joskus joku ätkä istumaan, juteltiin tovi tuttavallisesti sitä sun tätä, kunnes se yhtäkkiä hiljeni, kysyi mikä vaunu ja lähti menee.
Vastapäätä istunutta herraa huvitti, sanoin sille, että olikin ihmeen puhelias kaveri.
pakaroiksi.
Mitä se tähän kuuluu?![]()
Soosoo tuomitsemme jyrkästi ja 20 henkilölle pakotteita.EU varoittaa.
![]()
EU-johtajat varoittavat Venäjää: "Hyökkäyksellä Ukrainaan olisi valtavat seuraukset ja kova hinta"
Myös Suomi on valmis lisäämään EU-pakotteita Venäjää vastaan, elleivät muut keinot auta. EU uskoo kuitenkin, että sotilaallinen yhteenotto voidaan välttää.yle.fi
Nyt mä sanon että vau.
Vladimiriakin alkoi varmaan ihan jännittää että mitä ne valtavat seuraukset on.