Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mikähän siinä on, että tuolaiset kuvat aidoista tilanteista on paljo parempia, kun googlettamalla haettu kuva: samasta aiheesta?

Minun takstiikka kun on börssissä ollut aina osta ja unohda, onely, niin ei ole käynyt miele:ssä kään tuollasita harrastaa
Unohtaminen ei selvästi ole onnistunut. Pistät nyt sen salkun kannen kiinni, vaivihkaa ujutat lappua raosta sisään ja avaat komeuden sitten vaikka ensimmäisenä eläkepäivänä tai kun kohtaat Sylverön joka imee sut kuiviin.

Unohtaminen ei selvästi ole onnistunut.

on se muuten, mutta kun qt ollut yli 1000% plussalla niin sitä tullut seurattua, kehitystä onely

myynti tai osto ei ole ollut miele:sä

ja Minähän voisin jäädä "eläkkeelle" vaikka heti
pitäisi vaan keksiä mitä sitä eläkkeellä tekisi ennen kun jää lorvimaan

Minä jos alan leikkimään pörssihaita niin rahat häviää nopeammin kuin rahapeleissä, niissäkin on joku palautusprosentti sentään.
Ostan ja melkein unohdan, sen verran muistan vilkuilla että osingoilla vähän lisää ostoksia.

B085AB16-6353-4173-BCC6-2A77C8CA60E4.gif

Gymillä voisi käydä

näin se on, ehkä sauna & saunaolut, alueella

on,kuntit, etessä 119. kuntoilusali tälle vuotta, ihan ok, pidinhän tammikuussa pientä koronataukoa kun niin kovasti peloteltiin silloin
olisi luku vielä komeampi ilman sitä
koskahan tulokset ovat komeat?

näin se on, ehkä sauna & saunaolut, alueella

on,kuntit, etessä 119. kuntoilusali tälle vuotta, ihan ok, pidinhän tammikuussa pientä koronataukoa kun niin kovasti peloteltiin silloin
Aika kova! Mulla 80 kertaa. Ehkä risa olkapää ja polvi on vähän verottanu. Ja kesäkaudella potkupallo & golf.

Tänään lähtee no 135.
Viime vuonna 155.

kenwoodin tarinasta ei jäänyt puuttumaan enää, kun että sattumalta vahingossa pääsyitte samaan wchen

Minäkin aina haaveilin, kun nuorenapoikana tuli ajeltua paljon junalla, että viereen olisi joksus istahtanut joku nuori NAISiminen -> ei kertaakaan!
jos oli paikkalippu viereen niin vakio "mulla on kyllä tuohon paikka, mutta näyttää olevan niin tyhjää että voin mennä muualle istumaan"
Mun viereen tuli joskus joku ätkä istumaan, juteltiin tovi tuttavallisesti sitä sun tätä, kunnes se yhtäkkiä hiljeni, kysyi mikä vaunu ja lähti menee.
Vastapäätä istunutta herraa huvitti, sanoin sille, että olikin ihmeen puhelias kaveri.

Mun viereen tuli joskus joku ätkä istumaan, juteltiin tovi tuttavallisesti sitä sun tätä, kunnes se yhtäkkiä hiljeni, kysyi mikä vaunu ja lähti menee.
Vastapäätä istunutta herraa huvitti, sanoin sille, että olikin ihmeen puhelias kaveri.

Lähes täyden Onnibussin sikaosastolla joku nainen kysyi kerran, että saako käydä pötkölleen ja laittaa jalat mun syliin. Herrasmiehenä en voinut kuin myöntyä.

EU varoittaa.

Nyt mä sanon että vau.

Vladimiriakin alkoi varmaan ihan jännittää että mitä ne valtavat seuraukset on.
Soosoo tuomitsemme jyrkästi ja 20 henkilölle pakotteita.
Vladi laittaa vastapakotteet millä pitkässä juoksussa tuotantoa siirtyy venäjälle.

Esim ne rajoitukset elintarvikeviennille teki sen että firmat siirsi tuotantoa venäjälle. Siinä pyrkineet omavaraisuutta parantamaan suuri kamppailu mielessä.

Back
Ylös Bottom